Ξύπνησα από έναν δυνατό ήχο και κατάλαβα ότι ήταν το ξυπνητήρι μου.Τέλεια...Τέντωσα το χέρι μου και το έκλεισα ενώ ξαναξάπλωσα λίγο ακόμα στο κρεβάτι μου.
Η εβδομάδα αυτή μπορώ να πω πως πέρασε πολύ γρήγορα.Δεν ξανασυναντήθηκα με κανέναν καθώς έπρεπε να καθίσω να βοηθήσω για το σπίτι και γενικά δεν είχα πολύ όρεξη.
Την περισσότερη ώρα μιλούσα με όλους μου τους φίλους και κυρίως με την Αλέξα.Δεν έχουμε χάσει καθόλου επαφές και μου λένε συχνά τα νέα τους -όπως και γω- και αυτό με παρηγορεί αρκετά.
Σήμερα έχουμε σχολείο.Είναι η πρώτη μου μέρα.Νιώθω αρκετά αγχωμένη αλλά τουλάχιστον θα έχω τον ξάδερφό μου μαζί μου.Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και κατέβηκα τα σκαλιά κατευθυνόμενη προς την κουζίνα.
Όπως κάθε πρωί πλέον,είδα τους γονείς μου να πίνουν καφέ και να κοιτάζουν κάτι στο κινητό τους πριν πάνε στην δουλειά.
"Καλημέρα" μουρμούρισα αγουροξυπνημένη και αμέσως αντιλήφθηκαν την παρουσία μου.
"Καλημέρα γλυκιά μου.Σήμερα έχεις σχολείο εε;" ρώτησε ο πατέρας μου παιχνιδιάρικα ξέροντας ήδη την απάντηση και κέρδισε ένα βαριεστημένο αστείο βλέμμα από εμένα κάνοντας τον να γελάσει.
Έριξα σε ένα μπολ δημητριακά και γάλα και αφού τα έφαγα ανέβηκα πάνω για να ετοιμαστώ για τον αγιασμό.
Φόρεσα μια απλή κοντομάνικη μπλούζα και ένα τζιν παντελόνι και πήγα στο μπάνιο για να βούρτσισω τα δόντια μου.Μόλις τελείωσα έπιασα τα μαλλιά μου μια ψηλή αλογοουρά και αφού πήρα το κινητό και την άδεια μου σχολική τσάντα κατευθύνθηκα κάτω.
"Μπαμπά,μαμά φεύγω" είπα δυνατά για να με ακούσουν.
"Εντάξει αγάπη μου θα τα πούμε το βράδυ.Να προσέχεις" μου απάντησαν και αφού φόρεσα τα βανς μου άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω.
Απέξω με περίμενε ο Άρης.Ήταν μόνος του.Είχαμε πει από χθες να πάμε μαζί στο σχολείο γιατί ένιωθα τρομερά άβολα.
Με αγκάλιασε και αφού απομακρύνθηκε ξεκινήσαμε να περπατάμε.Μιλούσαμε για διάφορα θέματα και μου έλεγε συνέχεια πράγματα για να γελάσω αλλά ήμουν σίγουρη πως το έκανε απλά για να νιώσω καλύτερα και να ξεχαστώ καθώς είχε αντιληφθεί πως είμαι λίγο στρεσαρισμένη.Στο μυαλό μου ήρθε πάλι ο Χριστόφορος και η περίεργη συμπεριφορά του.Σκεφτόμουν όλη αυτή την εβδομάδα να μιλήσω για αυτό το θέμα στον Άρη αλλά δεν ξέρω πως θα αντιδρούσε.Ο Χριστόφορος είναι πολύ διαφορετικός από τους φίλους του.Πρέπει να τον ρωτήσω περισσότερα πράγματα για αυτόν.Ίσως να έκανα κάτι που να μην του άρεσε και για αυτό να φέρετε τόσο αδιάφορα και ψυχρά.
YOU ARE READING
I'm sorry
Fantasy"Απλά δεν θέλω να βρίσκεσαι γύρω μου. Μείνε μακριά μου" με κοίταξε με ανέκφραστο βλέμμα και μου γύρισε την πλάτη, ενώ άρχισε να απομακρύνεται από το οπτικό μου πεδίο. ---------------- Είναι θλιβερό οι αναμνήσεις που παλιά σε έκαναν να χαίρεσαι, πλέ...