Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα το ταβάνι προσπαθώντας να προσαρμοστώ γύρω μου. Γύρισα πλευρό και έπιασα το κινητό μου ανοίγοντας το και είδα ότι η ωρα ήταν 4:00. Άρα είχα ακόμα 3 ώρες για να ετοιμαστώ για το πάρτυ.
Οι μέρες πέρασαν πολύ γρήγορα και δεν κατάλαβα καν ποτέ ήρθε το Σάββατο. Τα κορίτσια θα ερχόντουσαν εδώ κατά τις 7:30 για να πάμε μαζί. Συμφωνήσαμε όλες να μην παμε από την αρχή του παρτυ γιατί πιο αργά συνήθως μαζεύεται ο κόσμος.
Αποχωρίστηκα το κρεβάτι μου και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Έβγαλα τα ρουχα μου βάζοντας τα στα άπλυτα και μπήκα μέσα στην ντουζιέρα ανοίγοντας το ζεστό νερό. Αμέσως το σώμα μου χαλάρωσε και άρχισα να σκέφτομαι το πάρτυ.
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για σήμερα και όλες μου οι ανησυχίες έχουν εξανεμιστεί. Θα είμαι μαζί με τα κορίτσια και τίποτα κακό δεν πρόκειται να συμβεί.
Η Έλλη μου έχει πει ότι θα είναι ανοιχτό πάρτυ, δηλαδή μπορούν να έρθουν όσοι θέλουν. Ακόμα και άγνωστοι που ποτέ δεν έχουν μιλήσει με τον Γιώργο. Συνήθως αυτοί είναι γνωστοί των φίλων του Γιώργου. Ωστόσο ο Γιώργος δεν έχει πρόβλημα με αυτό γιατί είναι πολύ κοινωνικός τύπος και του αρέσει να γνωρίζει καινούργια άτομα.
Μόλις τελείωσα το μπάνιο τύλιξα τα μαλλιά μου με μια πετσέτα και ύστερα έκανα το ίδιο με μια άλλη γύρω από το σώμα μου και κατευθύνθηκα ξανά προς το δωμάτιο μου. Αφού φόρεσα εσώρουχα, έβαλα το φόρεμα μου προσεχτικά καθώς δεν ήθελα να το βάλω αφού φτιάξω τα μαλλιά μου γιατί μπορεί να τα χάλαγε.
Κοιτάχτηκα για λίγη ώρα στον καθρέφτη προσπαθώντας να σκεφτώ πως να κάνω τα μαλλιά μου. Να τα κάνω ίσια ή μπούκλες; Ξεφύσησα ενώ αναθεώρησα το σώμα μου στον ολόσωμο καθρέφτη μου και αποφάσισα ότι θα ταίριαζε περισσότερο στο σύνολο μου να τα κάνω ίσια. Έβγαλα την ισιωτική μου από ένα συρτάρι του κομοδίνου μου και αφού χτένισα και στέγνωσα τα μαλλιά μου άρχισα να τα ισιώνω.
Αφού, πλέον, είχα τελειώσει με τα μαλλιά μου πήρα τα καλλυντικά μου και έβγαλα έξω από τα τσαντακι μου όλα όσα θα χρειαστώ. Δεν είμαι από τις κοπέλες που βάφονται υπερβολικά πολύ όταν βγαίνουν έξω. Μου αρέσει πολύ η φυσική ομορφιά και τα καλλυντικά μου τα χρησιμοποιώ μόνο για να τονίσω λίγο παραπάνω τα χαρακτηριστικά μου.
Έβαλα μια λεπτή στρώση eyeliner στα πάνω φλεβαρά μου και τόνισα τις βλεφαρίδες μου με την μάσκαρα χωρίς να βάλω υπερβολική, καθώς οι φλεβαριδες μου ήταν εκ γενετής πολύ μακριές οπότε δεν χρειαζόταν να βάλω πολύ μάσκαρα. Έπειτα έβαλα το αγαπημένο μου κόκκινο κραγιόν στα χείλη μου και αφού τελείωσα ξανακοιτάχτηκα στον καθρέφτη και χαμογέλασα ικανοποιημένη με τον εαυτό μου.
YOU ARE READING
I'm sorry
Fantasy"Απλά δεν θέλω να βρίσκεσαι γύρω μου. Μείνε μακριά μου" με κοίταξε με ανέκφραστο βλέμμα και μου γύρισε την πλάτη, ενώ άρχισε να απομακρύνεται από το οπτικό μου πεδίο. ---------------- Είναι θλιβερό οι αναμνήσεις που παλιά σε έκαναν να χαίρεσαι, πλέ...