Η ανάσα μου κόπηκε όταν το χέρι του ξέδεσε την ζώνη από το μπουρνούζι μου και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο, παρά να ανυπομονώ για ό,τι θα επακολουθούσε.
Το πρόσωπο του βυθίστηκε στον λαιμό μου φιλώντας με και δαγκωνοντάς με παντού και αναστέναξα, όταν φίλησε το ευαίσθητο μου σημείο πίσω από το αυτί μου. Εστίασε σε εκείνο το σημείο και τα χέρια μου ασυναίσθητα τράβηξαν τα μαλλιά του.
Απομακρύνθηκε από κοντά μου και αφού με κοίταξε στα μάτια, άνοιξε το μπουρνούζι μου αφήνοντας με εκτεθειμένη μπροστά του. Ενστικτωδώς έβαλα τα χέρια μου μπροστά μου σε μια προσπάθεια να καλύψω το γυμνό μου σώμα. Ένιωθα άβολα και τα μάγουλά μου κοκκίνισαν.
Ο Χριστόφορος παρατήρησε την κίνηση μου και απομακρύνθηκε από κοντά μου.
"Ποτέ μην κρύβεσαι από εμένα". Μου είπε απαλά και κράτησε στα χέρια μου με την λαβή του τοποθετώντας τα πάνω από το κεφάλι μου.
Τα μάγουλα μου κοκκίνισαν ακόμα πιο πολύ και ένιωσα την θερμοκρασία να ανεβαίνει επικίνδυνα, όταν είδα το βλέμμα του να εξερευνεί όλο μου το σώμα από κάτω προς τα πάνω. Έδωσε ένα φιλί στην δεξιά μου κλείδα κάνοντας όλα μου τα κύτταρα εκεί να πάρουν φωτιά και με ξανακοίταξε στα μάτια.
"Όταν σε βλέπω έτσι μπροστά μου, θέλω να σου κάνω τόσα πολλά πράγματα, που δεν θα μπορείς να περπατήσεις για μια εβδομάδα". Τα μάτια του είχαν σκουρύνει επικίνδυνα και το βλέμμα του εκδήλωνε πάθος και λαχτάρα. "Αυτή νομίζω είναι η απόδειξη ότι το σώμα σου για εμένα είναι τέλειο".
Με ξαναφίλησε αχόρταγα στα χείλη και έπειτα απομακρύνθηκε ξεκινώντας ένα μονοπάτι από φιλιά από την κορυφή του λαιμού μου έως το πάνω μέρος του στήθους μου.
Τα χείλη μου πέρασαν από το σημείο που ήταν η καρδιά μου, η οποία χτυπούσε ανεξέλεγκτα. Οι ανάσες μας ήταν άρρυθμες, λόγω της έντονης επιθυμίας που είχαμε ο ένας για τον άλλο. Ήθελα να με κάνει να νιώσω, όπως την προηγούμενη φορά. Τον είχα ανάγκη.
Δάγκωσε την ρόγα της θηλής μου και βόγκηξα από την ηδονή. Η λαβή του άφησε ελεύθερα τα χέρια μου. Φιλούσε και έγλυφε το ένα μου στήθος, ενώ το χέρι του βρέθηκε στο άλλο κάνοντας μαλάξεις. Οι αναστεναγμοί μου έβγαιναν ανεξέλεγκτοι και ακούγονταν σε όλο το δωμάτιο. Ένιωθα την ίδια πίεση να συσσωρεύεται χαμηλά στο στομάχι μου και ήθελα να σταματήσει να με βασανίζει.
"Μπορώ να σε γευτώ;". Με ρώτησε και κατέβασα το κεφάλι μου αντικρίζοντας τον.
Έγνεψα καταφατικά σχεδόν αμέσως, καθώς η βαριά μου ανάσα δεν μου επέτρεπε να μιλήσω.
YOU ARE READING
I'm sorry
Fantasy"Απλά δεν θέλω να βρίσκεσαι γύρω μου. Μείνε μακριά μου" με κοίταξε με ανέκφραστο βλέμμα και μου γύρισε την πλάτη, ενώ άρχισε να απομακρύνεται από το οπτικό μου πεδίο. ---------------- Είναι θλιβερό οι αναμνήσεις που παλιά σε έκαναν να χαίρεσαι, πλέ...