Maryam Haura 29

19K 384 91
                                    

KELOMPAK mata terbuka apabila terasa buku yang memberat atas ribanya seperti ditarik seseorang. Maryam gosok matanya tanpa memandang kelibat seseorang yang sudah mengambil buku yang dibacanya tadi.

"Kenapa Mak Awa datang? Saya kan dah bagi Mak Awa .."Bicara Maryam terhenti. Bingkas dia bangun berdiri menegak saat satu raut wajah seorang lelaki disapa mata.

Ini ilusi atau realiti?

Tidak mungkin Zayyad boleh muncul di sini secara tiba-tiba.

"Kau seorang ke? Patutlah aku tak nampak bayang Mak Awa bila aku masuk dalam rumah ni. "Zayyad berdiri santai. Kedua-dua belah tangannya dimasukkan kedalam poket seluar jeans yang dipakainya.

"Kau buat apa kat sini?"Maryam menyoal. Melihat cara penampilan Zayyad sekarang, sedikit sebanyak buat hati Maryam berdebar. Zayyad sudah banyak berubah. Rupa lelaki itu lain daripada beberapa bulan yang lepas. Dari gaya rambut, pemakaian serta bentuk tubuh badan, semuanya nampak berlainan.

Zayyad diam. Dia berjalan menghampiri Maryam selangkah demi selangkah. Tadi dia tidak sengaja membangunkan Maryam. Agak lama juga dia menelek wajah Maryam yang nyenyak tidur. Bila melihat Maryam tidak selesa tidur dalam posisi duduk, dia mahu menbaringkan perempuan itu. Tidak sangka pula Maryam boleh terjaga.

Maryam berundur bila Zayyad melangkah. Bila tiada ruang mahu berundur dan Zayyad tetap melangkah, Maryam sudah gelabah.

"Berhenti Zayyad! Berhenti dekat situ!! "Jerit Maryam tak tertahan.Tangannya menahan kedepan.

Tak guna pun Maryam menjerit kerana Zayyad tidak akan berhenti dari melangkah kearahnya. Lelaki itu sebaliknya melayangkan senyuman sinis buat Maryam.

"Hampir setahun kau tak jumpa aku, takkan kau tak rindu aku, Maryam? "Zayyad berhenti. Tangan Maryam yang menahan langkahnya dipegang. Zayyad menunduk, kekura tangan Maryam dikucup.

Mata Maryam terpejam rapat.Merasai kucupan Zayyad ditangannya membuatkan seluruh tubuh badan Maryam bergetar kuat

Rindu? Mungkin kalau dia hilang ingatan, rindu untuk Zayyad akan wujud.

"Lepaskan tangan aku Zayyad! "Bibir dikertap rapat. Menahan rasa geli dengan sentuhan Zayyad.
Kepala digeleng. Zayyad tarik tangan Maryam yang dikucupnya tadi lalu dilingkarkan kepinggangnya. Sebelah lagi tangan Maryam yang bebas dicengkam pergelangannya. Dada mereka bertemu sebelum sempat Maryam menghadang dengan tangannya.

"Aku rindu kau,Maryam.."Luah Zayyad.Hidungnya dilarikan keleher Maryam. Menghidu bau tubuh Maryam setelah sekian lama tidak merasai kenikmatan itu.

"Kau rindu tubuh aku, bukan aku! Jadi, jangan buat aku macam ni,
Tolong Zayyad.. "Maryam meronta. Pergelangan tangan cuba dileraikan. 9 bulan dia hidup tanpa bayangan Zayyad, sudah membuatkan dia rasa aman. Kemunculan Zayyad hari ini menjadikan keamanan Maryam direntap jauh.

Dia benci dengan sentuhan Zayyad. Dia tidak suka bila tubuhnya dijamah dengan tangan lelaki itu. Dulu mungkin dia sebagai orang yang tiada kaitan dengan Zayyad. Namun, sekarang Zayyad adalah suaminya. Bila Zayyad mahukan keinginan yang satu itu dia harus turuti.

Bagi Maryam, dia tidak mampu!

"Tubuh kau hak aku! Jadi, bila-bila masa aku boleh sentuh kau. Lupa? 9 bulan yang lepas kau dah selamat jadi bini aku. Hubungan kita dah halal. "Zayyad kemaskan pautan tangan Maryam di pinggangnya. Dia mahu merasai kehangatan tubuh Maryam. Mengambil semula apa yang jadi haknya selama 9 bulan dia terlepas.

"Bukan secepat ni. Ak.. Aku tak bersedia lagi. "

Zayyad senyum sinis.

"Sebelum kita nikah pun kau tak bersedia, boleh je aku ambil dara kau. Sekarang, kalau kau tak bersedia pun aku boleh ambil hak aku. "

Maryam hilang akal. Mahu menangis rasanya dia saat ini. Zayyad nekad dengan perbuatannya.

"Be ready sayang. Aku tak janji aku akan layan kau baik-baik kalau kau buat keras kejung macam ni. Balas balik apa yang aku buat.. "Zayyad pagut bibir merah merekah Maryam. Seminit kemudian, Zayyad lepaskan pagutan dibibir mereka. Matanya tajam memandang Mata Maryam.
"Buka mulut kau! "Keras arahan itu melatari bibir Zayyad. Bengang apabila hanya dia yang bermain. Maryam diam kaku seperti patung tak bernyawa. Langsung tidak membalas setiap layanannya.

Maryam kemam bibir merapat. Arahan keras itu tidak diterima akalnya.   

"Kau melawan?! "Mencerlung Zayyad apabila reaksi yang ditunjukkan Maryam tidak seperti yang diharapkan. Maryam jelas berdegil tidak mahu menerima arahannya.

Maryam diam. Mulutnya dikunci. Memang nampak dia tidak mahu menuruti kehendak Zayyad.

Zayyad mendengus. Kita tengok selama mana Maryam boleh bertahan dengan kedegilan yang ditunjukkan.

Ulas bibir Maryam dicium. Puas melumat pada ulas bibir atas, Zayyad turun mencari ulas bibir bawah. Dia tidak akan lepaskan bibir Maryam sehingga perempuan itu kehilangan oksigen.

Hampir lima minit Zayyad berkeadaan begitu, akhirnya Maryam mengalah. Nafasnya semput. Tangannya yang berada dalam genggaman Zayyad meronta-ronta.

Zayyad masih sama. Tidak berganjak dari melumat bibir Maryam walaupun rontaan Maryam makin kuat terasa dalam genggamannya.

"Za.. "Mulut terbuka akibat kehabisan oksigen.

Zayyad senyum sinis. Kemenangan berpihak padanya. Terus dibenamkan bibirnya merasai bukaan bibir dari Maryam. Dia yang memonopoli permainan bibir antara mereka.

Maryam pula tidak membalas. Dia masih meronta walaupun Zayyad masih bertarung dengan bibirnya.

"Balas balik ciuman aku!! "Bibir dilepaskan. Zayyad masih tidak berpuas hati dengan layanan Maryam.

Maryam menjeling Zayyad tajam. Ditundukkan wajahnya mengesat sisa air liur yang melekat dibibirnya pada baju t-shirt yang dipakai Zayyad dengan selamba.

"Dalam mimpi! Aku takkan layan kau melainkan aku bermimpi aku layan kau! "Ditempikkan ayat itu didepan muka Zayyad.

Genggaman dilepas kasar. Tangan kekar naik mencengkam kedua-dua belah pipi Maryam kuat.

"Perangai degil kau dari dulu sampai sekarang tak pernah berubah-ubah. Kalau kau memang sukakan kekasaran, aku boleh bagi lah sayang.. "Dikoyak baju t-shirt yang dipakai Maryam pada bahagian dada. Zayyad rentap baju tersebut sehingga terbelah dua. Bibir Maryam dijamah sebelum turun keleher dan seterusnya kedada Maryam yang terdedah sepenuhnya.

Maryam menangis kesakitan. Kenapa setiap kali Zayyad menyentuh tubuhnya,harus ada kekasaran seperti ini.Dadanya sakit, lehernya perit!

Berulang kali dia bertarung dengan kesakitan. Zayyad buat tubuh dia seperti binatang! Memperlakukan tubuhnya sesuka hati tanpa hiraukan raungan dan rintihan.

Dicampak tubuh Maryam kesofa. Dimana-mana pun boleh asalkan nafsu Zayyad terlunas. Dalam cahaya lampu yang cerah, waktu kesiangan. Semuanya tidak penting bagi Zayyad. Bila dia mahukan sesuatu, sesuatu itu pasti akan menjadi hak miliknya.

Cara baik tidak berkesan, dia akan gunakan cara kasar.

Setiap kali melihat Maryam, nafsunya kalah. Tidak tahu apa yang menarik tentang diri Maryam, hakikatnya dia akan cepat merasa kalah dan tunduk dengan nafsu sendiri. Nafsu yang tidak pernah kurang.Dari dulu lagi kerana ikutkan nafsu dia merogol Maryam. Mungkin kerana dendam masih tersemat kukuh dalam jiwanya dia ikutkan nafsu yang beraja.

Maryam Haura (Ebook)Where stories live. Discover now