37. - Rozhovory

618 58 0
                                    

Rozhovory jsme dlouho neměli a hodí se mi perfektně do děje, tak tady jsou a čtěte pozorně, je zde mnoho informací, které vám vše dají do souvislostí :D

Užívejte, holkaXx

PS: moc si nevykejte na to rychlé vydávání kapitol XD prázdniny zanedlouho končí

)(

"Jela do Araluenu," řekl jim Einar, když dojednali všechno kolem dohody.

"A proč?"

"Chce odsud zmizet."

"A kam?"

"To ví jen ona, Halte."

"Myslíš?"

"No ... možná ani ona to neví. Ale zmizet chce určitě."

)(

"Tak pojď, krasavče," vyzvala Thea svého koníka. Ovšem Oceán dál stál ve dveřích stáje a nechtěl se hnout.

"Takhle bychom nebyli kamarádi, já vím, že se ti tu nelíbí, ale vydrž ještě chvilku, za pár dní odsud zmizíme, ano? A navíc, dívej, co mám!" zasměje se a vytáhne jablíčko.

"No to ti to trvalo," řekne uraženě Oceán a vydá se pro jablíčko.

)(

"Už dávno se oblékla do černé," řekl z ničeho nic Einar, když seděli u ohně a za zády jim zapadalo slunce, které se odráželo do čerstvě napadaného sněhu a barvilo ho do ruda.

Einar vysvětlil: "Thea, oblékla se zpět do černé, už z ní není hraničářka, ale Smrt bez tváře. Teď je tím, kým být má."

"Od začátku jsem věděl, že ona sem nepatří."

"No, myslím Halte, že ona to věděla ještě dříve než vy."

)(

"Jak to, že je tady?" podivil se Crowley.

"Už se vyléčila, v rámci možností tedy, a teď přijela sem, co chce ale dělat dál jsem nezjistil," řekl Gilan veliteli.

"Hmm ... co chce dělat je teď vedlejší, prioritní je, že ona je tady a Halt jí hledá úplně někde jinde."

"Ano, je to minimálně nepříjemná situace, co budeme ale dělat? V okolí Breewu není žádný královský chovatel holubů, který by jim mohl předat zprávu, že mají přijet sem."

"Máš pravdu, už několikrát jsem říkal, že tam musíme někoho dosadit," posteskl si velitel.

"Ale stále je šance, že Halt přijede sem."

"Proč by to dělal?"

"A co by dělal jiného, buď se vrátí na Redmont nebo pojede sem za vámi, aby vám podal zprávu, že Thea není k nalezení. Bez ní přeci nemůže na tu výpravu."

Hraničářův Učeň: První Hraničářka I. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat