Slunce viselo nízko nad obzorem, když Einar dorazil zpět na loď. Když Katsu jel dopoledne z města, tak za ním klusem běžel, ale zpět už ho nohy nenesly tak lehce. Hlavně ne po tom, co tam zažil. To tajemné místo jím otřáslo. Ale jeho hlava stále jela na plné obrátky. Proč tam Katsu jel? Kdo z jeho blízkých tam byl pohřben a proč pod neoznačeným hrobem? Otázky mu vířily hlavou a nedaly pokoj.
Einar vešel do kajuty Eraka, kde se už hodinu konala porada, co dál. Měli dva zajatce a zničili přepadový oddíl. Věděli, že brzy je někdo bude postrádat. Když Einar vešel, hovor ztichl a všichni se na něj s očekáváním podívali.
"Tak co, kam jeli?" zeptal se jako první Will.
"Nevím," odpověděl po pravdě Einar: "ale myslím si, že to byla nějaká rodinná hrobka."
"Jel si pokecat s mrtvýma předkama nebo co?" zasmál se Erak a Gilan se k němu přidal.
Einar pokrčil rameny, ale na otázku odpověděl někdo jiný. Thea potichu vešla do kajuty: "Jel si pokecat se svým otcem."
Všichni se podívali na Theu, kterou nepoznávali. Byla špinavá, bledá a vyhublá. Pomalu dvanáct dní skoro nic nejedla a o nějakém mytí, ani nemohla být řeč.
"To je taky jeho předek," odvětil Halt a čekal, co z ní vypadne.
Unaveně se usmála: " To sice ano, ale teď přemýšlejte. Důležitou državu Nihondžinu spravuje mladý nezkušený správce, který neví, jestli má být věrný své zemi nebo jí zradit. A musím upozornit, že tady se správcovství dědí z otce na syna."
"Katsu, o kterém nám vyprávěl Junichiro, zemřel," zašeptal Will do ticha. Všem to najednou docvaklo: "Jeho syn se jen jmenuje stejně," vydechl překvapeně Gilan.
"Proč jsme si toho nevšimli dřív?" promluvil užasle Halt.
"No,... mladý Katsu to zrovna nehlásá do světa. Nedivila bych se, kdyby o smrti jeho otce nevěděl ani sám císař. A teď když mě omluvíte," výmluvně na sebe ukázala a vyšla ze dveří.
"Mě také omluvte, prosím," ozval se Einar. Gilan na něj kývl: "Vše, co tu zazní ti pak povím. Vám oběma."
Einar na něj děkovně kývl a vyšel ze dveří. Díky, příteli.
)(
"Takže pokud ten Katsu, o kterém nám vyprávěj Junichiro je mrtvý, zcela se nám mění situace," začal Halt: "Mladý Katsu se očividně ještě nerozhodl, zda se přidat na stranu Ehmeda nebo bránit državu své země. Proto nám nechtěl dát ty dokumenty, které jsme chtěli." Všichni přikývli, teď už to dávalo všechno smysl. Pokud se změnilo vedení města, nebudou tady mít takovou podporu v jakou čekali.
"A co zkusit štěstí jinde?" zeptal se Will a zamyšleně se díval na mapu této oblasti, která byla rozložena před nimi na stole a která byla součástí ukradených věcí ze správcova domu. Všechny oči se k němu se zájmem otočily.
"Co tím myslíš?" zeptal se Horác svého přítele. Jediný Halt se chytal. Will se zamyšleně podíval na mapu údolí Razmen.
"Navrhuji překonat hory a konečně se podívat na ten zázrak, kvůli kterému tu jsme." Vyslovil velice odvážný návrh.
"To mám nechat loď tady?" protestoval Erak.
"A co vylodění Nihodžinců?"strachoval se Gilan. Bylo dohodnuto, že Nihondžiné se vylodí za více než dva měsíce.
"Co uděláme se zajatci? Já se s nima tahat nebudu," ozval se Horác.
"Chlapi v tom vedru pojdou!" přidal další námitku Erak a podíval se na přikyvujícího Svengala. Už teď se jim z tohohle podnebí dělalo zle.
Halt mlčel a pozorně si prohlížel Willa. Už to nebyl ten malý chlapec, který sotva natáhl tětivu luku a neustále se ptal na hovadiny. Před ním stál muž, kterému to pálilo a byl velice zručný v boji. Proč jsem si toho všiml až teď? pokáral se Halt.
Will se otočil na svého učitele se zbytkem naděje v očích. Halt neřekl nic, pouze se malinko usmál a skoro uctivě přikývl. Will se rozzářil, nepotřeboval chvály od krále, nepotřeboval, aby se o něm zpívaly písně, tohle... tohle mu stačilo.
)(
Společně vyšli na chladný vzduch a pryč od hluku města. Thea šla první a vedla Einara po pobřeží, pryč od přístavu. Šli mlčky dvacet minut až se dostali na okraj ústí řeky. Klidně se mísila se slaným mořem.
Thea se vydala proti toku, až došla k takové tůňce, byla kousek od řeky, ze které do ní vytékal tenký pramínek vody. Nebyla velká ale ani malá. Od její hladiny se odrážel západ slunce spolu s hvězdami, které se pomalu začaly objevovat na obloze a zvaly je dál. Einar, který za dívkou šel, se tiše divil té kráse.
Jeho oči sklouzly k dívce, která se k němu otočila čelem a začala se svlékat. Začalo mu zprudka bušit srdce, když před ním stanula nahá a očima ho vyzvala, aby jeho oblečení přibylo na zemi u jejího. Einar neotálel.
Když se začal svlékat Thea se vydala k tůňce a tiše do ní vklouzla. Zavřela oči a užívala si ten pocit, jak z ní špína mizí a ztrácí se hluboko pod ní. Z té chvilky slasti jí vyrušil Einar, který si její nahé vyhublé tělo přitáhl k hrudi a políbil ji na krk.
"Chyběla jsi mi," zašeptal jí do vlasů.
"Pochybuju, že ti chyběla špinavá smradlavá žena," řekla dívka. Einar se zasmál: "Špína a zápach se dá smýt," uklidnil ji.
Thea se mu vyprostila z náruče: "Když už jsme u toho," řekla, připlavala ke břehu a natáhla se ke svému oblečení: "něco jsem ukradla," jemně se zasmála a vytáhla z šatů malou kostičku mýdla. Einar si jí znovu přitáhl k sobě a vzal si od ní mýdlo. Thea se ponořila pod hladinu, aby si namočila vlasy.
Pak se otočila k mladíkovy zády a ten jí začal mýdlo do vlasů zapracovával. Od vlasů přešel k ramenům, zádům a rukám. Thea mu poděkovala a vlasy a záda si s Einarovou pomocí opláchla. To samé pak udělal Ein, namočil si vlasy, které mu dívka jemnými doteky umyla spolu se zády. Pak si každý umyl sám zbylé části.
Mučivé pohledy plné chtíče mezi nimi jiskřily. Každý se tiše myl na jiné straně tůně, ale nenápadně se k sobě začali přibližovat, až se uprostřed jejich těla srazila. Voda zavířila a jejich touha se spojila v jednu. V jednu cestu.
Dívka obmotala nohama Einarovy boky a přitiskla se k němu ještě víc. Přivlastnila si jeho rty a kreativně si s nimi hrála. Einar přesunul své ruce z jejích zad na zadek a pomalu začal vylézat z vody.
Jejich věci jim posloužili jako deka, jejich horká těla plné vášně jim zabránila cítit chlad, jejich vzdálená poloha od města jim zajistila soukromý.
)(
Zdravím!
Čísla kapitol stále narůstají a já jsem zjistila, že se do 60 kapitol nevejdu. Omluvte to tedy a buďte připraveni na delší čtení.
holkaXx
ČTEŠ
Hraničářův Učeň: První Hraničářka I. ✔
FanfictionNarodila se v Aridě. Byla vycvičena, aby nemilosrdně zabíjela. Ovšem i ona si po tom, co zabije na rozkaz svého velitele svého jediného opravdového přítele, uvědomí, že nechce žít ve věčném zapomnění jako Smrt bez tváře. Uteče, ale oni jí jen tak ne...