#11

3.6K 185 4
                                    

Taehyung terkesima mendengar cerita jungkook. Tidak sangka jungkook akan berbuat begitu kepada ibunya. Taehyung hanya mendiamkan diri mendengar itu. Jungkook hanya menyunggingkan senyumnya melihat ekperesi taehyung.

"Aku berbuat begitu sekaligus membalas dendam terhadapnya. Hyerinlah yang menyebabkan ayahku mati taehyung, dan juga ayah siwon. Kami memang adik beradik tiri,tapi aku tidak akan mengaku bahawa  kami bersaudara," kata jungkook.

"Dan sekaranglah masa untuk kita membalas dendam bersama taehyung, bersama," sambung jungkook. Taehyung hanya mengangguk.

Taehyung melihat siwon masih bernafas lagi. Jungkook menyedari keadaan itu. Lalu dia menyuruh orangnya untuk mengikat siwon di kerusi. Taehyung memandang bingung ke arah jungkook.

" Kenapa dia diikat master?" tanya taehyung. Jungkook hanya menyunggingkan bibirnya.

"Kita akan melihat pertunjukan selepas ini baby, khas untuk siwon sayang," jawab jungkook. Taehyung masih bingung. Tapi fikiran itu bubar selepas melihat hyerin masuk ke ruangan itu.

Taehyung merasa marah apabila melihat hyerin masuk kedalam. Taehyung teringat hyerin dan siwon bersama membunuh keluarganya. Dia masih ingat senyuman jahat hyerin apabila siwon membunuh ayahnya.

'Ibu dan anak sama sama pembunuh' kata hati taehyung. Lalu taehyung berdiri dan berjalan menuju kearah hyerin yang masih tidak sedarkan diri. Taehyung meneliti wajah hyerin. Ya, muka mirip seperti jungkook.

"Huh, tiada lagi wajah senyuman jahatnya," ujar taehyung. Dia kembali disaluti rasa marah yang teramat. Ingin saja dia membunuh perempuan dihadapannya ini.

Jungkook menuju ke tempat taehyung. Dia melingkarkan tangannya di pinggang taehyung.

"Mari buat dia bangun sayang?" bisik jungkook. Taehyung mengangguk.
Lalu jungkook melepaskan pelukannya dan membawa baldi yang berisi air. Lalu menyimbah air itu kearah hyerin. Hyerin bangun dan terbatuk apabila air termasuk ke hidungnya.

"Bangsat!" maki Hyerin. Jungkook dan taehyung hanya menyunggingkan bibir mereka.

"Kita kejutkan siwon juga," kata jungkook. Jungkook menyuruh namjoon menampar muka si won sampai bangun. Siwon bangun dengan meringis sakit kerana bahunya yang ditembak oleh jungkook.

"Baguslah dia masih lagi sedar, kalau tidak tiada pertunjukan nanti," kata jungkook. Siwon hanya memandang benci apabila taehyung dan jungkook meremehkannya.

"Apa yang kau mahu lagi?! Lepaskan aku!" jerit siwon. Jungkook hanya memandang sinis.

"Sabarlah, aku ingin menunjukkan yang tidak akan kau lupa selepas ini," kata jungkook sambil menunjukkan hyerin kepada siwon. Si won membeliakkan matanya.

"EOMMA!" Jerit siwon. Taehyung hanya melihat sinis apabila siwon menjerit memanggil ibunya.

"SIWON! Tolong ibu nak!!" sahut hyerin. Jungkook hanya tertawa kuat apabila mereka sahut menyahut. Jungkook mengarah namjoon untuk memanggil orangnya.

Siwon dan hyerin dibuat terkejut apabila melihat empat orang lelaki bertelanjang bulat memasuki ke ruangan itu. Lalu mereka berempat berdiri dihadapan hyerin. Hyerin ketakutan.

"Apa yang kau ingin lakukan kepada ibuku jungkook!!!" teriak siwon. Jungkook hanya menyunggingkan bibirnya.

"Inilah pertunjukannya, mari kita lihat ibu kita bersenang-senang siwon," jawab jungkook. Lalu jungkook mengarahkan mereka berempat melakukan apa yang disuruh.

Lelaki pertama mengoyakkan seluruh pakaian hyerin, lalu dia mengemut payudara hyerin. Lelaki kedua pula mencium bibir hyerin dengan rakus. Lelaki ketiga dan ke empat tanpa peringatan memasukkan penis mereka ke vagina hyerin. Hyerin ingin menjerit tertahan kerana dicium. Lalu mulut ditutup oleh kain.

LOVE PSYCHO [KookV] Where stories live. Discover now