❗️გ ა ფ რ თ ხ ი ლ ე ბ ა !! ❗️
დიდი იქნება!!
შეიცავს ცოტაოდენ სისატიკეს!სინდის პოვ:
წინა დღეს:
ეს რამდენიმე დღეა ყველაფერი აირია,ჩემს დააბადების დღეზე უცნობი ხალხი შემოიჭრა და ხალხის უმოწყალოთ დახოცვა დაიწყეს,შემდეგ ვიღაც უცნობი კაცი მოვიდა და ძალით მიმათრევდა სადღაც!
ბევრი ვიტირე და ძაალიან შეემეშინდა,შემდეგ იმ კაცს მამამ ესროლო და ძირს დავეცი.
ამდენი სირბილისგან და ტირილისგან ძაალიან ცუდად გამოვიყურებოდი და სრულიად უენერგიოთ ვიყავი,არ მესმოდა რა ხდებოდა და რატომ!
დედა და მამა ძაალიან ანერვიულებულები ჩანდნენ,მამა უფრო გააბრაზებული იყო ვიდრე ანერვიულებული,ვიღააცებს ტელეფონზე ესაუბრებოდა და ბოლო ხმაზე უყვიროდა...
დედაც ნამტირალები იყო და თავი სისხლიანი ჰქონდა,მეფერებოდა და მეხუტებოდა ,ჩემს დაამშვიდებას ცდილობდა ,მაგრამ მე რაც უფრო მეტად მინდოდა მისი მშვიდად ყოფნა იყო,რადგან ვგრძნობდი როგორ უკანკალებდა ხმაც და სხეულიც,ისე მჭიდროდ მეხუტებოდა თითქოს ჩემმი დაკარგვის ეშინოდა...
ვიკითხე ვინ იყო ის ხალხი,მაგრამ დედამ მითხრა რომ ჯერ ამის ცოდნისთვის პატარა ვარ...არ მესმის რატომ მიმალავენ და რა ხდება საერთოდ,რატომაა ყოველთვის დაძაბულობა ჩვენს ოჯახში და რატომმა ყოველთვის დედა შეშინებული?
თითქოს რაღაც საფრთხე გვემუქრება , როგორც კი ცოტა დავმშვიდებით!
ჩემმა კლასელმა მითხრა რომ მამაჩემი სახიფათო ადამიანია და მისი მშობლები ჩემთან ურთიერთობას უშლიან,ამის გამო დიდხანს ვტიროდი ჩემს ოთახში ,მაგრამ დედას და მამას ამის შესახებ არასოდეს ვეუბნებოდი,არც იმაზე მიწუწუნია არასოდეს, როდესაც ჩემს დასმულ კითხვებს არ პასუხობდნენ.დღევანდელი დღე:
დედა გასულია ,მამაც რაღაც საქმეს აკეთებს...არც კი ვიცი რას,როგორც ყოველთვის ყველა ჩუმადაა,სახლში დააძაბულობაა,მაგრამ ამაზე მაინც არავინ არ საუბრობს,თითქოს განძრახ არიდებენ იმ თემას თავს,რომ ჩემს დაბადების დღეზე მეორე მსოფლიო ომი იყო.
არ მესმის რა არის ასეთი საიდუმლო რომ ასე მიმალავენ...რატომ არ ვარ საკმარისად დიდი რომ სიმართლე მითხრან,ისეთი რა არის?
და ნუთუ მართლა ასეთი სახიფათოა მამა,რომ მას ცუდ ადამიანად თვლიან ,ასე რატომ ეშინიათ მისი?
მე ხომ ასე გასარკვევად ვხედავ ყველას თვალებში შიშს,როდესაც მის გვერდით არიან,რადგან მამა ცუდი გონიათ?
არა,ის არაა ცუდი,პირიქით ყველაზე კარგი და თბილი ადამიანია ვინც კი როდესმე მინახავს,ის ყველაზე კარგი მამმა!
ვუყვარვარ და მეც ძაალიან მიყვარს!
რომ შემეძლოს ყველასთვის ვისაც მისი ეშინია იმის დანახება ,თუ როგორი კარგია,ასე აღარ ილაპარაკებდნენ მასზე,შიშით სავსე თვალებით.
YOU ARE READING
♥️♠𝓕𝓐𝓚𝓔 𝓛𝓞𝓥𝓔♠️♥️
Fanfictionორივე ბოლო ხმაზე ვუყვიროდით ერთმანეთს, სანამ ჩვენი ყვირილი ბავშვის ტირილზე არ შევწყვიტეთ! ორივემ გაკვირვებულებმა შევხედეთ ერთმანეთს და ვერ მივხვდით რატომ გვესმოდა ხმა ასე აშკარად! მანამ კარის გამოღებისას, წინ ჩვილი არ დაგვხვდა . ბავშვთან ერთად წერილ...