>♠27♠<

3K 303 92
                                    

Ahn Jihyuk,bekas mafia berkod 30.Mahir dalam penyamaran dan kini mendakap tubuh kecil si Jaerim yang sudah tak sedarkan diri.

Van hitam itu melunjur laju ke hadapan menuju ke tengah-tengah bandar Seoul yang agak sesak.Jaerim sudah tidak sedarkan diri akibat kesan ubat pengsan tersebut.Setiap biji kenderaan dipotong tanpa menghiraukan keselamatan orang sekeliling.

Hampir saja seorang kanak-kanak dilanggar.Bukan sahaja seorang,malah berpuluh-puluh orang hampir maut disebabkan kelajuan van tersebut.

"Cepatkan lagi!Jangan sampai darah daging budak ni mengesan kita!",arah Jihyuk.Pedal minyak dipijak dengan lebih kuat.Memang diorang ni gila.

"Wait...apa tu?"

...

...

...

Mereka dikejutkan dengan kemunculan sebuah kereta berwarna hitam yang datang dari arah yang bertentangan.Laju.Pemandu van itu mengerut kening kekeliruan.

Mereka berselisih.Dengan pantas,cermin kereta tersebut terbuka lalu diacukan pistol oleh dari arah dalam.Shock.

BBANG!

Tembakan tepat mengenakan lubang telinga pemandu van tersebut hingga memecahkan dinding tengkorak.Darah terpercik mengenakan cermin.Semua yang berada di dalam terkejut.Pergerakan kenderaan pacuan empat roda itu mula tidak stabil.

"Tak guna!!Siapa dia tu??!!",marah Jihyuk lalu mengeluarkan kata kesat.Dia mengarahkan lelaki yang duduk di sebelah pemandu itu segera menendang saja rakan mereka yang sudah tidak bernyawa itu keluar lalu meneruskan memandu van tersebut.

Mereka terus dikejar lagi.

"Nice shot Yoongi,uruskan diorang,pastikan Jae tak terlepas.",kata Namjoon melalui alat earpiece.Yoongi mendengus perlahan.Gula-gula getah dikunyah tenang lalu tangan kanannya menolak gear kepada satu.Pedal clutch dipijak dan ditariknya handbrek ke atas dengan sekaligus lalu dilepaskan serentak.

Stereng dipusing ke kanan bagi melakukan U-turn.Gaya drift digunakan lelaki ini bagi mengejar semula van tadi.Mereka menyedari akan hal itu memulakan aksi tembak menembak.Tembakan mereka tidak memberi sebarang kesan terhadap kereta yang dipandu oleh Yoongi.
Kereta berjenama Hyundai itu terus dipandu.

Yes,kalis peluru.

Yoongi tersenyum sinis dan hujung jari telunjuknya menekan sesuatu butang di bahagian radio.Dia mengaktifkan sistem penghubung dengan radio van di hadapan.Jadi,Yoongi dapat membuat panggilan.

Mereka yang berada di dalam van itu terkejut dengan kehadiran satu suara daripada radio.How?Macam mana lelaki itu buat?Membuat panggilan melalui radio?

"Lepaskan adik aku sebelum aku siat punggung korang.",kata Yoongi dan melanggar van itu dari arah belakang.Mereka semakin gelabah.Si penyamar tadi mula bersuara.

"Kalau kau halang,aku kelar adik kau!!",jerit Jihyuk.Yoongi ketawa kecil dan berdehem sekejap.

"Hei shiteu,ingat aku nak percaya hm~CEPAT HENTIKAN VAN KORANG SEBELUM AKU GUNA CARA KEDUA!...

...Ahn Jihyuk~",balas Yoongi geram.

Jihyuk tersentak.Kalau dikelar pun leher putih si Jaerim ni,apa gunanya diorang culik gadis itu.

VROOMM!

Keadaan semakin tegang apabila mereka dikejutkan lagi dengan kehadiran sebuah motorsikal berkuasa tinggi lalu mengepung van hitam itu.

"Kau kawal dari belakang Yoongey.",kata Hoseok melalui earpiece.

"Sejak bila kau tunggang benda alah tu?",soal Yoongi semula.

°•SIBLINGS•°[-♚BTS♚-]✔Where stories live. Discover now