>♜41♜<

2.8K 289 160
                                    

OCTAGON

Papan billboard itu hanya dipandang kami berdua dari jarak jauh.Aku menggigit kuku ibu jari sendiri sambil merenung ke arah sekumpulan gadis-gadis yang memakai pakaian yang tidak cukup benang.
Itu memang rutin harian diorang,cari pelanggan untuk mendapatkan keseronokan dan wang....di hadapan bangunan kelab terbesar itu.

Hanya para jejaka yang berpendapatan tinggi saja yang layak pergi ke tempat sebegitu.Melayani kaum Eve dengan bekalan nafsu yang tidak mempunyai had.
Menikmati dendangan muzik yang kuat,menari dengan secawan bir.

Jimin di antara diorang tu?Betul ke apa yang aku fikirkan?Aku harap ianya tidak.

Aku tak kisah fasal tu.Masalahnya sekarang ni,their body shape.Para gadis-gadis tu...huhu
Nice,not like me.

Ketot,

Keding,

Tak ada lingkungan 8 shape,

Noob.

Tengoklah...dada diorang.Sangat jauh beza dengan aku.Serious broken.Huhu,aku terus menggigit kuku hingga tertipis lapisannya.
Kalaulah aku ada body shape macam diorang,confirm aku jadi kegilaan ramai.

Being a sexy girl~
Huwaa aku nak!

*meleleh air liur*

Knock!

Satu hentukan hinggap di kepala aku.Terkejut plus sakit.Segera aku memalingkan muka ke arah Jungkook yang selamba mendengar radio.Apa sebab dia hentuk kepala aku tetiba ni??

"Sakitlah!Nape ketuk kepala Jae?"

'Horny...',balas Jungkook ringkas yang membuatkan kedua-dua pipiku mula kemerahan teruk.Waaa susahlah kalau duduk sekali dengan manusia mind reader niee.Aku berganjak rapat dengan pintu kereta dan melepaskan pandangan tidak puas hati.

"I'm not horny.Jae just nak impikan body macam diorang,salah ke?~",soal aku dengan ketawa kecil.Jungkook berpaling ke arah aku tanpa menggerakkan tubuhnya.Serious duhh.

Senyum.

'Body kau dah cantik,tak perlu nak impikan macam diorang.'

Aku terdiam sekejap. Body kau dah cantik .Aku tak silap dengar bukan?.Perlahan-lahan aku mendakap tubuh sendiri dan menaikkan kedua-dua lututku ke atas.Wajah disgust-D aku pamerkan.
Yow seriously boy??

"Jae seram dengan oppa.Takkan bentuk badan someone pun oppa boleh judge??",soal aku.Jungkook mengurut dahi dan cuba untuk tidak pandang wajah aku.Namun,jari-jemarinya tetap bergerak tanda ingin mengatakan sesuatu.

'Kalau aku cakap yes,kau takkan percaya.'

"WAHH JINJJA??Hebatnya!Show me!",arah aku.See,betapa liarnya perangai aku.Perasaan takut dan pelik tadi dah hilang.Jungkook yang dengar pintaan aku pun ketawa kecil.Kau tak tahu lagi Jae...

Manusia macam Jeon Jungkook ni memang bahaya,boleh lagi kau cabar dia.Dehek.

'Ok lepas aku bagitau satu perkara ni,kita keluar ok?Kita cari Jimeng.',kata Jungkook.Aku mengangguk laju dan tersenyum lebar.Nak tahu juga dia ni betul-betul boleh bayang tubuh seseorang atau tidak.Nampak macam pervert tapi bagi aku tak hahaha.Special kot.

°•SIBLINGS•°[-♚BTS♚-]✔Where stories live. Discover now