>♠♚34♕♣<

3K 309 96
                                    

"Aku macam kenal je kau?",kata-kata Namjoon membuatkan suasana semakin senyap.Hanya kedengaran bunyi perselisihan antara daun-daun rumput yang panjang ketika ditiup angin malam.Wajah Namjoon dipandang maut.Lelaki bergelar 01 itu ketawa kecil.

"Aku saudara kau~",balas Mafia 01.Namjoon terbuntang biji matanya.Saudara?Secara automatik dirinya diserang dengan puluhan lelaki tanpa sebarang isyarat.Lelaki itu bertarung tanpa melepaskan sebarang peluru.Why?

Tips penting bagi Namjoon:
Jangan bazirkan peluru sendiri pada permulaan,bazirkan peluru musuh dahulu.

Namjoon merampas pistol musuh hingga kedua-dua tangannya menggenggam senjata tersebut.Berdas-das tembakan dilepaskan dan ianya tepat ke arah kepala seorang demi seorang.

Aku yang menyaksikan kejadian itu tercungap-cungap mencari nafas.Ya tuhan Namjoon perlukan bantuan!Aku dengan sedaya upaya cuba memisahkan diriku dengan tali pinggang keledar.Ahh susah!Nampaknya aku kena diet selepas ni.

Namjoon bertarung bagai orang gila.Baginya mudah sahaja puluhan manusia berlawan dengan dirinya seorang.Setiap das tembakan dia elak dengan begitu mudah.

Aku yang ralik melihat aksi itu dikejutkan dengan satu bunyi hentakan di pintu sebelah.Aku menoleh ke sisi dan terkejut.Terdapat beberapa orang lelaki cuba untuk membuka pintu dengan melumpuhkan sistem keselamatan kereta ini.Jadi,...diorang boleh bunuh aku?Andwae!

Segera aku memasang badan pistol yang dibekalkan Namjoon tadi dan mengacukan ke arah pintu sebelah.Tanganku terketar,dengan diriku tersekat begini,mahu diserang pula oleh musuh.Mereka pula berusaha untuk membuka pintu.Omo apa aku nak buat??

WHERE ARE YOU YOONGEY??!!

Wait!Yoongi pernah beritahu satu rahsia dekat aku.Selalunya benda yang susah nak jumpa ni ada dekat-dekat je dengan kau.Apehal aku teringat pula dekat rahsia tak guna tu??Waduhhh*fire*
Aku mengalihkan pandangan sebentar ke arah Namjoon di luar.Dia masih lagi bertarung.Goshh aku nak buat apa?!

Mungkin boleh guna rahsia tu?Ada dekat-dekat je dengan aku...hmm.Aku meliarkan pandangan ke seluruh sudut dan akhirnya mataku tertumpu ke arah radio.Radio...radio...radio.
Bagi aku radio yang selalu jadi mangsa godaman bukan?

Fine,aku tahu idea aku ni teruk.Tapi aku rasa sistem keselamatan ni ada disebalik radio.Aku yakin,kalau aku tembak...segala sistem kereta ni akan lumpuh dan...tali pinggang boleh buka.Then..aku kena keluar dengan pantas untuk tolong Namjoon sebelum diorang di sebelah sana serang aku.Setuju!

Aku ready.

1..

2..

3!

Bbang!!

Aku melepaskan satu das tembakan mengenai radio.Secara tetiba penghawa dingin terhenti,lampu kereta terpadam,segala kunci dibuka secara automatik termasuk tali pinggang.Aku berjaya?Sangkaan aku betul!

Dengan pantas aku membuka tali pinggang dan keluar daripada kereta,sebilangan lelaki tadi mengejar aku.Akibat tenagaku yang agak lemah,aku berjaya dikepung.Terpaksa aku membuka serangan.

Kini,aku bertarung dengan 5 orang lelaki sebagaimana aku pernah mengalaminya di misi 895 yang lepas.
Amat menyakitkan bukan?
Please abang yang lain...mana korang?

♠♠♠


Yoongi terhenti sekerat jalan.Jalan yang ingin dilalui lelaki itu disekat dengan beberapa orang manusia yang berpakaian serba hitam.Ya,mereka pengikut Mafia 01.Tak guna,Mafia 01 lebih pantas,dia sudah merancang semua ini terlebih awal.

Stereng kereta digenggam kuat.Yoongi menahan geram yang membuak-buak.Dia tidak dapat untuk mengesan kedudukan Jaerim dan Namjoon sekarang.Dah agak,mesti ada problem dengan kereta tu.Ahhh..mengeluh Yoongi.

°•SIBLINGS•°[-♚BTS♚-]✔Where stories live. Discover now