U + P 🍁

1.7K 166 37
                                    

MBIMH telah sampai ke penghujungnya. Akhirnya lemon dapat selesaikan cerita ini dalam masa 6 bulan. Lama? Ya lemon tahu sebab lemon jenis orang yang tidak mudah menjana idea. Sebanyak 20.4k reads, 6.16k votes dan 3.25k comment telah lemon dapat untuk cerita ini. Lemon tak tahu nak cakap apa sebab korang semua buat lemon rasa terharu dan menangis. Baru tahun ini lemon beroperasi di dalam dunia oren, sebab sebelum-sebelum ini lemon hanya menjadi seorang pembaca sahaja. Tapi lemon betul-betul tak sangka yang cerita lemon dapat sambutan ramai 😭. Lepas ni mungkin lemon akan merindui korang semua, rindu dengan komen" korang yang sentiasa menghiburkan hati lemon.

Di sini lemon nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua readers setia MBIMH. Sama ada yang menunjukkan diri dengan mengdiamkan diri. Lemon sangat-sangat hargai nya. Tanpa kamu semua siapalah lemon ini 💜.

Dengan ini lemon mengundurkan diri dan secara rasmi MBIMH melabuhkan tirai.

Terima kasih semua 💜💜

Terima kasih semua 💜💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kejutan!

MBIMH 2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MBIMH 2

Taraa! Lemon sudah pun menyiapkan awal-awal untuk yang kedua punya. Tapi jalan cerita kedua akan lebih menarik dan lebih mencabar.

Dah sedia ke?

Yes / no

Untuk yang kedua lemon tak akan publish sekarang tapi lemon akan publish pada bulan 11.Diharap semua readers boleh setia menunggu 😞

Doakan lemon untuk SPM tahun ni ☺️

Apa pun di jemput semua readers untuk membaca 3 lagi fanfic lemon yang lain

> Mr. Kerek! Sebelah rumah || JJK
> Coffee in Love | KTH
> Seindah Impian ● KTH

Terima kasih semua. Sampai jumpa lagi di fanfic seterusnya 💗💗💗💗.

[ H ] MY BOSS IS MY HUSBAND S1 + S2 | 박지민Where stories live. Discover now