Bab 27:Henious Agust D💋🔞

486 21 112
                                    

Misi Membuka Mulut¤MYG

Misi Membuka Mulut¤MYG

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👄👄👄

🔞Amaran🔞:Henious bermaksud jahat.Bab ini mengandungi scene yang mungkin tidak sesuai untuk readers di bawah umur 19 tahun.So,if you're insisted to read this chapter,read it on your own risk.
#AKUDAHPESANAWALAWAL
#JANGANKATAAKUTAKPESAN

👄👄👄


Kau tak tahu apa aku boleh buat pada kau kalau aku dah hilang waras

¤ ¤ ¤

"Pak Ngah dah pesan banyak kali kat Yoongi.Tak kiralah kita ni sibuk macam mana pun,kita kena sentiasa dekatkan diri dengan Tuhan.Kita kena selalu baca kitab agama kita.Tak kiralah kita ni menganut agama Kristian,Islam,Buddha,Hindu atau apa agama sekalipun,kita kena selalu baca kitab agama kita.Kita kena selalu dekatkan diri dengan Tuhan.Selalu berdoa pada Dia.Yoongi sampai muntah keluar paku,jarum dan rambut berpunca daripada sikap Yoongi sendiri.Yoongi dah jarang pergi gereja.Kitab jarang sekali nak baca.Yoongi dah jauh dengan Tuhan.Sebab tulah hantu syaitan iblis semua boleh dekatkan diri dengan Yoongi.Nak tahu sebab apa?Sebab Yoongi tak ada perlindungan daripada Tuhan.Orang yang selalu dekatkan diri dengan Tuhan pasti akan sentiasa berada dalam lindunganNya."

Pak Ngah Gd membebel-bebel bingit di tepi aku.Bantal aku ambil lalu kedua-dua belah telinga aku tutup dengan bantal.Meluat mahu mendengar bebelan Pak Ngah GD.Buat semak otak aku je dengar.

"Dah habis membebel?Keluar."arahku sambil menunjukkan jari ke arah pintu kepada Pak Ngah GD.

"Kau suruh aku keluar?Aku ni Pak Ngah kau tahu.Kurang ajar punya budak.Aku libas muka kau dengan rantai emas 24 karat ni baru kau tahu erti hormat orang tua.Eii,geram aku dengan budak Yoongi ni.Small big small big je aku tengok kau."marah Pak Ngah GD setelah aku menghalaunya keluar daripada bilik aku.

"Pak Ngah GD,banyakkan bersabar.Pak Ngah tahu kan Yoongi hyung yang tengah bercakap dengan Pak Ngah ni bukan Yoongi hyung yang kita kenal.Sabar Pak Ngah GD sabar."tutur Woozi cuba untuk menenangkan Pak Ngah GD yang marah.

"Nasib baik Woozi ada.Kalau tak,dah lama Yoongi eh silap Agust D ni Pak Ngah belasah sampai lunyai.Dahlah jom kita keluar.Biar Agust D ni duduk seorang diri.Kita tak payah kawan dengan dia.Jom,Woozi."kata Pak Ngah GD lalu derapan tapak kaki Pak Ngah GD dan Woozi berjalan keluar daripada bilik mulai kedengaran.

"Ada aku kisah kau tak nak kawan dengan aku?Shit.Pergi matilah."ujarku menyampah sambil aku masih berselubung di dalam selimut.

"Hyung.Hyung."

Baru sahaja aku ingin melelapkan mata,adik Yoongi memanggil-manggil aku pula.Ada juga adik orang aku hempuk nanti.

[C]Misi Membuka Mulut | | MYGWhere stories live. Discover now