ep19

1K 77 14
                                    

3 minggu kemudian..

Yoongi pov

Selepas jimin sudh puas melakukan "itu" dgn aku, dia terus keluar dari rumh mahu bertemu dgn kekasih tercinta nya.

Ye Jimin merogolnya lagi sudh hampir 4 kali dia melakukn itu  tanpa dia rela.

Aku pon hanya mendiamkan diri sambil menyandarkan badan di katil, hati aku hancur, harga diri aku, tubuh aku semua hancur disbbkan jimin.

Aku pon hanya mampu menangis, sesekali membodohkan diri sendiri sbb cintakan suami dayus seperti park jimin.

Napa dia rogol aku?

Jealous x bertempat napa?

Aku kn hanya isteri atas kertas dia je, tapi asal dia buat aku mcm ni?

Adakah aku ni tempat puaskan nafsu dia?

Tu yg dikepala aku fikirkan hal ni, kalau aku mengandung, aku rasa dia x ngaku ni anak dia...

I'm sick of this fake love , fake love , fake love

Sedang aku dlm mengelamun ,terus tersedar apabila telifon aku berbunyi, aku pon melihat sapa yg call.

Yujin 💕🎈 is calling

Tanpa buang masa aku pon angkat.

Yoongi: ye?"

Yujin: yahhh! Yoon kau kat ne?!"

Yoongi: aku kt umah, maaf ji aku x dpt join korang main bastketball , aku ada hal " kata aku tipu, aku x nk diorang risau sbb aku .

Yujin: ohhh x pelah is okay babe~, tapi kan nasib baik kau x gi auw, sbb seulgi,joy dgn irene dtg tempat kitaorang tadi"

Yoongi: ha? Joy? Irene? Sapa tu?" tanya aku, x pernh dgr pon nama tu.

Yujin: kwn seulgi tulh, kwn dia sama je jalang,tetiba goda namchin aku dgn jira, tapi don' t worry aku dh belasah diorang, kalau diorang x puas lagi, tgoklh aku kerjakan diorang sampai masuk ICU "kata dia selamba,aku pon dh tau perangai yujin dgn jira ni,jgn main ii , mampus kau dia kerjakan nanti, kalau korang cari nahas lah.muka diorang terus jadi pyscho.

Yoongi: wehyy jp he aku nk mandi, nanti ada masa kita jumpa k yuyi"

Yujin: yuyi? Kau sama mcm jira, panggil nama aku mcm ii , yuyi lah,ikan yu lah, jin syaiton lah, tapi aku suka hhahahahaha, k gilah mandi, aku nk tolong my mom jp tolong cari barang dapur,k bye annyeong
"

Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)Where stories live. Discover now