ep21

947 74 40
                                    

Sesampai saja di rumh yoongi ,Yujin, jira dn jinhwan pon masuk dlm rumh mereka mingi  memegang mknan yg dibeli tadi 1 pesanan untuk Yoongi 1 untuk yg makanan yg lain.

Jira berfikir seulgi dh bla dari rumah ni rupanya mereka sedang sdp tidur kt ruang tamu sambil berpelukkan , kau fikir sweet ke?

Yoongi yg melihat itu, hanya tersenyum kecil, yujin pon menggosok lengan Yoongi supaya tenang.

Mingi: hyung , saya nk hyung pergi kt ruang tamu dn berehat ok, makanan ni nanti kitaorang susun atas meja"

Yoongi: alah bosan lh, nk tolongggg!"

Yujin: yoon... ingat apa doktor pesan tadi? Berehat , kesian baby dlm perut tu, nanti susu , jinhwan yg buatkn nea?"katanya dgn lembut, Yoongi pon pout dn mengangguk, dia pon duduk sofa yg lagi satu dn menonton tv. Sambil ii tu dia tunggu mama dn appa nya.

Yoongi berfikir dia mahu cari pasal dgn org di dpn matanya ni yg sdp tgh tidur peluk pelukkn di dpn matanya ni, dia pon mengambil bantal yg berada di sebelhnya dn baling ke arah mereka. Yoongi melihat dua pasangan itu terkejut dn terus terbangun. Dia menahan ketawa.

Seulgi: eughhh sapa yg baling batal ni??!!!"gerutu nya dn mula membuka mata dn terkejut melihat yoongi berada di sofa sebelh kanan nya yg sdg menantap ye sekilas dn sambung tgok tv.

Jimin: waeyoo??"

Seulgi: isteri u ni baling bantal kt kita hishhh"

Yujin: kau x yah melalak boleh x perempuan ??  Bingit ah telinga aku" katanya dgn datar yg skrg sdg menuju ke yoongi dn menghulurkn susu ke arahnya. Yoongi pon mengambil dn meminumnya sehingga habis.

Jimin: yg kau minum susu ni dh napa? Setahu aku kau bukn bebudk lagi auw"

Yoongi: ehh suka hati akulh semak je "

Jimin:kau!!" dia pon terus bangun dari duduk nya meluru ke arah Yoongi, sebelum dia apa ii kn Yoongi ,jira yg mahu mengambil telifonnya yg berada pada Yoongi melihat setuasi itu pon mula menarik lengan abg nya kuat menyebabkn jimin terduduk ke lantai.

Jira: kau jgn nk apa ii kn dia he, klau jadi apa ii kt kandungan dia klau kau apa ii kn dia, jgn harap aku nk anggap kau abg faham?"

Seulgi: ha???...you m-mean ...dia ni.."

Yoongi:yes aku prangnet ank nya jimin"

Seulgi pon terus mengalirkn air matanya dn berdiri dari duduk nya dn pandang ke arag jimin.

Seulgi: jimin...you dh sentuh dia ke??.. You kata you x suka dia, you benci dia, tapii...hiks APA NI!!!???"

jimin: nono sayang i boleh explain semua ni!" katanya dgn gegabah dn bangun dari jatuh nya dn meluru ke seulgi, jira pon smirk ke arh seulgi dn Jimin.

Jira: cehh drama x berbayar betul"katanya dn menjeling ke arah mereka.

Seulgi:jimin i nk you ckp tu bukn ank you hiks, katakan skrg!!!"

Yujin: kau nk paksa dia asal? Baik kau tu x yah lh nk robohkn rumh tangga org, dh dia dh sentuh  yoongi  dgn cara paksa an "

Jimin: x ni x betul you jgn dgr ckp dia ni, tu bukn ank i,tu ank haram!!"

Pangg!!!

Jimin memegang pipi nya perih apabila terkena tampar oleh yoongi, dia melihat yoongi yg sdg menangis di dpn matanya.

Yoongi:KAU NK HINA AKU BOLEH, TAPI KAU JGN NK HINA ANAK NI, ANK NI ANK KAU , BENIH DARI KAU, KAU YG PERKOSA AKU CARA PAKSA HIKS, KAU LUPA KE HA HIKS HIKS"tangis nya dn yujin menarik yoongi dlm pelukn untuk meredakan tangisannya .

Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)Where stories live. Discover now