ep29

967 84 38
                                    

Keesokkan paginya...

Di jalan raya....






Jira: wehyyy cept bawak kereta laju lagi yujin anak kim!!!!!, sebelum sundal tu sampai dulu kt umah minyoon tu!!!!!" jeritnya dn yujin nk saja ketuk kepala kwn nya ni, tapi dia urungkan niatnya sbb dia tgh fokus kt dpn tgh kejar kereta seulgi.

Jira: laju lagi!!!!!!"

Yujin: sabar cibai kau fikir ni game ke?!!!!" kata nya dgn geram! , dia pon terus tekan pedal minyak dn terus melaju.

Mereka seperti tgh berlumba kereta, tapi seulgi masih x sedar yg dia sdg dikejar oleh jira dn yujin, sbb dia tgh membuka lagu kuat ii di dlm kereta nya .

Seulgi: is the love shot.. Na na na na nananana na na na nananana hahahahaha, x sabar nk tgok keluarga diorang hancur hahahaha, wooooo!!!!! Is the love shot!"

Jira: alahai sundal tu  nk menari ii mcm sotong lak!" katanya apabila melihat kereta seulgi dari tepi cermin , yup dia leh nampak.

Tiba ii....

Jira: eheh eheh asal ngan kereta kau ni yujin" katanya dgn sedikit panik apabila kereta yujin seperti buat hal. Yujin terus menepikan keretanya di pinggir jalan..

Yujin terus keluar dari keretanya dn mengecek apa yg terjadi. Jira pon turut keluar dari kereta.

Jira: asal wehy!!"

Yujin: aduhh tayar buat hal lah wehyy"katanya dn mengaruk kepalanya, jira pon terus menuju ke arah yujin dn melihat tayar sebelah kanan keretanya bocor!!!...

Jira: aduhhh masa ni lah kereta kau nk wat hal!!! Eiiiii!!!" katanya dgn geram , dia terus menyepak tayar kempis yg tidak bersalah itu dgn geram.

Yujin: aduhh sorry lah wehyy aku lupa nk cek tadi hehehee"

Jira: isshhh baik aku bawak kereta aku tadi, kau lah keras pala suruh naik kereta bodol kau ni!!!!!"

Yujin: apa kau kata!!! Bodol?!!!!! Ni kereta baru ok!! Aku beli 2 minggu leps!"

Jira: kalau kereta baru asal boleh bocor?!!! Elak aku bakar kang kereta kau niii!!!!!!"katanya dn menarik nafas nk hilangkan kemarahan.

Yujin: habis cam mana ni!! Kalau kau nk bertekak ngan aku nanti! Skrg ni sundal tu aku rasa dh nk sampai rumah jimin tau x!!!"katanya dn jira pon terus gelabah, dia memandang org yg lalu lalang , dia pon melihat seorang lelaki kacak sdg membawa motor 125zr( ada ke kt korea motor ni??) yg sdg mahu berlalu ke hadapan mereka, jira terus menahan namja tersebut.

Namja itu terus membuka helmetnya dn memandang jira pelik, dn seketika dia terpesona dgn kecantikan diorang..

Jira tersenyum ke arahnya dn melihat name tag org tersebut, jira rasa dia doktor, mungkin baru balik dari hospital..

Jira: arrr mianhea kalau saya halang awk, tapiii ni penting sgt, boleh x bgi kitaorang pinjam motor awk??? Kereta kwn saya ni tayar dia buat hal!! And saya naik ngan dia, nk tunggu mekanik dtg lama lagi.. urmm btw saya park jira dn ni kim yujin"

" saya kim hanbin urmm boleh tapi ada 1 syarat!"

Yujin: apa syaratnya??"tanya nya dn hanbin terus turun dari motor dan berdiri di hadapan mereka.

Hanbin: syaratnya korang berdua jadi gfriend saya"

*Panggg!!!!*

*Pangg!!!*

Hanbin memegang kedua pipi nya apabila kena penampar maut dari jira dn yujin, jira menampar pipi sebelah kanannya manakalan yujin menapar pipi sebelah kirinya..

Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)Where stories live. Discover now