Luhan: yoongi dh nk balik dh???"soalnya apabila melihat anaknya menarik beg roda nya yg dibawa oleh jimin.
Yoongi: ahah mama, kitaorang nk baiki balik apa yg jadi antara kita berdua"jawabnya sambil tersenyum nipis , mamanya hanya mengangguk sahaja.
Sehun: tapi kan biar lh minji dgn jiyoon duduk dgn appa dgn mama, tgok dia mcm x nk balik je muka "jelasnya sambil menunjuk ke arah jiyoon dn minji yg sdg mencebik kan bibirnya.
Yoongi melirik ke anak kembarnya dn ketawa kecil. Jimin hanya senyum sahaja..
Yoongi: tapi mama pasal skolah esok--"
Luhan: alah x pe biar bodyguard mama dgn appa hantr esok , btw jiyoon minji buku teks dgn buku tulis korang ada kt atas meja tu "tunjuk nya ke arah meja bersebelahan dgn tangga, terus jiyoon dgn minji pandang ke belakang dn berlari melihat buku ii yg dia dpt .
Jiyoon: wuuuu atok yg terbaikkkk, syg atok luhan dgn atok sehun!!" katanya dn x henti ii cium buku teks bahasa inggeris itu.
Minji: boleh lah daddy momy kitaorang nk duduk dgn atok seminggu jeeee"rayunya, kalini je dia hilang swag dia.
Yoongi: baiklah, tapi jgn nakal ii kat umah atok"
Jiyoon/minji: nea momy!!!"
Jimin: oky momy dgn daddy balik dulu oky, esok belajar rajin ii tau"pesannya anaknya terus menganggukkan kepalanya . twins tu terus pergi ke arah kedua org tuanya dn peluk.
Yoongi: dh pergi sampul buku sana esok dh start skolah kan?? Momy dgn daddy pergi dulu nea"
*Cup*
*Cup*
Jiyoon/minji: hati ii daddy momy!"ucapnya selepas cium pipi kedua org tuanya sekilas mereka terus melepaskan pelukan, dn mengambil buku ii itu naik ke atas.
Yoongi: maa appa yoon gi dulu "
Sehun: nea hati ii, jimin jgn buat yoongi menangis lagi oky?"
Jimin: nea appa, kitaorang gi dulu, jom syg" ajaknya sambil merangkul pinggang yoongi keluar dari rumah ,mama dn appa nya tolong menghantar mereka di dpn pintu utama sahaja.
Selesai memasukkan beg pakaian yoongi di pintu belakang , mereka pon terus meninggalkn kawasan perumahan keluarga min itu.
****************
Jira: kau x yah nk tahan gelak lah, nk gelak kan aku lah tu sbb twins tu panggil aku ajumma"katanya sambil menjeling apabila melihat yujin jiran sebelah nye sdg gelakkan dia yg sdg jemur kain di luar.Yujin: untung tau aku tahan gelak dari aku terletus gelak aku nnti , x pasal ii kau sakit hati hehehe"jawabnya sambil terkekeh kecil.
Jira: wehyyyy kau x nk tambah anak lagi ke??"tanyanya itu mengakitbatkan yujin berhenti menahan gelak dn memandang jira dgn muka datar.
Yujin: kau fikir bersalin tu x sakit???SAKIT TAHU X EIIII MCM KENA SONDOL DGN BABI RASANYA TAHU!!!"
Jira: alah lek ah aku tanya je alah , kau teringin nk anak berapa??? 2 ke 5 ke 12 ke"
*Buk*
Yujin: LO FIKIR GUE KILANG SAMPAI NK PUNYA ANAK 12 ?????!!!KALAU MINGI TU NK ANAK LEBIH AKU MANDUL KAN DIA NANTI" katanya dgn geram selepas membaling selipar jepun ke kepala kim jira..
Jira: SAKIT SETAN!!! EIIII BABI BETUL KALAU LAH PERUT AKU NI BOLEH JADI BOLA BALING KAT MUKA KAU LAGI BAGUS!!!!" Balasnya dn sumpah seranah min yujin ni eiiii .
Yujin: padan muka! Btw kan aku nk anak 3 je urmmm, kau?"
Jira: tgok lah dulu rezki tuhan kan kalau aku ada rasa nk anak lagi ye nk , tapi kalau si jinhwan terlebih byuntae nk ada anak ramai lagi KUALI KU KIRIMKAN KAT KEPALA DIA!"jelasnya dn yujin pon mengangguk sepakat.
Mingi: sayang~, buat apa kt luar tu?? Membawang dgn budk tenuk yg tgh mengandung tu ke?"tanya nya apabila melihat sang isteri berada di luar
Jira: APA KAU KATA?!!!! TENUK MENGANDUNG?!!!!! YAH MIN MAGGIE X SDP ,MAGGIE KARI X BERAPA PEKAT, MAGGIE ROME--RAMEN SINI KAU NATANG PINK!!!"
dn bermula dh aksi kejar mengejar
Muahhahahahahaha btw ada yg rindu saya??? Hikhok hikhok
Btw utamakan vote and komen oky!!!!
Dn lagi satu korang dh tahu kan pasal exo chen tu dh nak kahwin?? Ada yg sakit hati x??
Author x sebb author support dia, walaupon di bukan bias author , author kesian tgok dia haters banyk sgt suruh dia keluar dari group.
Heyy dia pon berhak nk bahagia sama juga dgn kita, kita sapa kan nk halang ii dia, dh jodoh dia kan..
Kalau kau exoL korang support lh dia bukan caci maki mcm x de otak eii geram pulk aku.
Tapikan aku bayangkan kalau seungcheol kt tempat chen--- aku jamin aku akan meroyan menangis hari ii, x pon terus terbang gi korea bhahahahahaha🤣🤣🤣
Ha ha dh ii vote tau jgn x vote , aku wushu kau sampai kt tempat bangla kang AGAGAGAGA
YOU ARE READING
Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)
ActionKisah ini merupakan seorang park jimin dn min yonggi kena kahwin paksa atas permintaan omma dn appa mereka, yonggi mula jatuh cinta kepada jimin apabila omma dn appa jimin mengadakan makan malam dirumah mereka. Yonggi jamin akan rumah tangganya akan...