Jiyoon:ATOKKK!!!!!!!!!"laungnya apabila mereka sudah sampai di rumah mama dn appa nya yoongi. Yoongi hanya tersenyum kecil melihat anak ii nya berlari dn memeluk sehun dn luhan.
Min luhan: aigooo neomu ii bogoshipoooo cucu saya!!"katanya sambil memeluk minji dgn erat manakala jiyoon memeluk sehun.
Yoongi: mama appa"panggilnya lirih tanpa sedar air mata nya mengalir, dia sgt ii rindukan mama dn appanya yg sudah sgt ii tua skrg.
Luhan pon meleraikan pelukan cucu nya dn menuju ke arh yoongi. Yoongi menyalam mama nya sebelum memeluknya dgn erat.
Min luhan: anak mama akhirnya balik juga hiks hiks, kamu dh makin cantik dn sexy walaupon umur dh meningkat"
Yoongi: eee mana ada! Yoon dh tua dh mana ada seksi apa lh mama ni"
Jiyoon: atokk lapar lah!! Makanan ada?"tanya nya apabila perut nya dh mula berdisko , minji yg sudh meleraikan pelukan terus memukul kepala hyungnya.
*Plak*
Jiyoon: aduh sakit lah setan!"
Minji: kau ni x malu he?"tanya nya dn menjeling kembar nya dgn tajam, manakala sehun pon ketawa tgok cucu ii nya bergaduh.
Min sehun: dh ii jgn gaduh, jom kita gi makn , isteri atok dh masakkan dh fav kesukaaan kamu berdua!"ujarnya dn jiyoon pon melompat lompat, dia terus menarik tangan kembar nya pergi ke dapur.
Minji hanya memandang datar hyungnya. Pasrah kena tarik..
Yoongi: appa" panggilnya lirih dia pergi memeluk sehun dgn erat.
Min sehun: dh ii jgn lari dari jimin lagi ok? Kesian dia cari kamu 1 bandar kt korea ni, appa nk kamu selesaikan umah tangga kamu ok?? Kesian jiyoon dgn minji "katanya dn yoongi mengangguk.
Min luhan: nanti kamu nk balik rumah kamu ke?? Ke nk mama panggil jimin dtg sini?"
Yoongi: ehhh x yah ma, yoon belum ready lagi nk hadap dia, tgok lah Esok oky?"katanya dn luhan mengangguk, faham dgn yoongi takut,sedih menjadi 1.
Min sehun: sini appa bawakkan beg kamu"
Yoongi: appa larat ke?? Kang pinggang appa patah kang"
Min sehun: boleh je ni"
Yoongi: gomawo appa"ucapnya dn appa nya senyum dia terus bawak beg anaknya naik atas.
Minji: ATOKKK SEHUN!!!!ATOKKK LUHAN!!! BIAR BEG KITAORANG YG BAWAK NAIK ATAS OK?!!!!! KESIAN ATOK DH TUA"laungnya dari dapur, luhan pon membalas laungan itu mengatakan "baiklah".
Min luhan: x nk makn ke?"
Yoongi : urmm nanti lh ma, urmm jp mana mingi?"
Min luhan: maaf mama x bagi tahu yg mingi dgn yujin dh kahwin 3 tahun leps,sbb mama x ada nombor kamu masatu dgr ii kamu tukar no.. No kamu ni pon baru tahun leps jira dgn yujin bagi kt mama"ujarnya dn yoongi hanya senyum x sangka adik hanat dia dh kahwin..
Jiyoon: mom nk gi taman jp boleh?!!!"tanya nya apabila dia sudah siap makn.
Yoongi: boleh jw tapi tahu ke selok belok kt sini???"
Jiyoon: alahhh tadi kan masa naik teksi kn jiji nampak taman berdekatan kt sini sbb tu lah jiji nk gi mana tahu ada aweks uuu"
Yoongi: ha kamu jgn nk ngengada he momy sunat nanti kang"ancam nya dn jiyoon hanya tersengeh.
Jiyoon; ok ii gurau ii hehehehe"katanya dn naik ke atas beg dia x lupa nk bwk.. Minji?? Dia dh naik atas lama dh ni mesti tidur ni..
Yoongi: oh ye macam mana keadaan jimin??"
YOU ARE READING
Don't Go Hyung!!, Because I Love U (Minyoon + Yoonniel)
ActionKisah ini merupakan seorang park jimin dn min yonggi kena kahwin paksa atas permintaan omma dn appa mereka, yonggi mula jatuh cinta kepada jimin apabila omma dn appa jimin mengadakan makan malam dirumah mereka. Yonggi jamin akan rumah tangganya akan...