part4

4.4K 265 23
                                    

1 weeks later~

Jaera mulakan pekerjaannya seperti biasa.. Dia dah lupakan perkara yang lepas.. Dia berharap yang dia dah tak akan jumpa dengan lelaki itu lagi.. Dia rasa takut apabila mengenang muka sinis lelaki itu..

[Chanyeol pov]

Aku keluar dari rumah menaiki kereta untuk menuju ke 7E entah kenapa teringin nak makan ramyeon tetiba.. Setelah beberapa minit memandu aku tiba di 7E aku terus masuk ke dalam

" Annyeonghaseyo "

Kata kasir yang berada di tempat pembayaran. Aku tidak membalasnya atau melihat muka kasir tu dan terus masuk mencari makanan. Aku mengambil ramyeon dan yogurt lalu di bawa ke tepat memasik ramyeon setelah selesai aku duduk di meja yang di sediakan..

[Haejin pov]

" annyeonghaseyo " kataku sambil menundukan badan... Namun sahutan aku diendahkan.. Aku berdecit geram.. Tau lah hensem tak yah lah berlagak..

" kau dah kenapa haejin? Muka marah semacam je? " teguran jaera dari belakang mengejutkan aku..

" haishh.. Kau ni terkejut aku "  aku memegang dada ku.. Mujurlah aku tiada masalah jantung kalau tidak dah lama aku mati kat sini..

" hehehe.. Mianhae haejin-ah " katanya sambil tersenyum seperti kerang busuk..

" takde lah mamat tu aah aku kata lah 'annyeonghaseyo' pastu boleh pulak dia buat bodoh.. Haishh geramnya aku.. Sebaik lah dia orang kaya kalau tak dah lama aku tendang burung dia tu bagi mandul " kata aku.. Dada aku sudah naik turun menahan geram.. Jaera hanya tergelak melihat aku..

" macam mana kau tau dia orang kaya haejin oii?.. Kau kenal dia pun tak? " kata jaera..

" aku tau lah tengok kereta dia kat luar tu pun aku dah tahu " mata ku ditujukan ke arah kerata sport warna merah yang berada di luar 7E . Jaera memandang kenderaan itu sambil menganggukan kepalanya..

" aah jaera kau jaga jap.. Aku nak pergi tandas tetiba sakit perut pulak " kataku lalu terus menuju ke arah tandas..

[Chanyeol pov]

Setelah selesai makan.. Aku terus pergi ke tempat pembayaran.. Kasir yang membelakangi aku itu aku pandang.. Uishh body dia lawa, rambut panjang agak perang, putih gebu.. Uishh kalau aku dapat ni

" oii berapa semua ni " suaraku agak tinggi sampai terhinjut bahu kasir tu.. Dia pusingkan badannya ke arah aku mata kami bertatapan dalam beberapa minit.. Aku mula terkejut begitu juga dengan perempuan itu.. Dia perempuan yang pernah aku sentuh.. Uishh tak sangka dia kerja sini.. Tak susah pun nak cari dia ni.. Aku tersenyum sinis ke arah wanita itu.. Dia mula takut

" oii apa kau terjegat lagi.. Berapa yang perlu aku bayar?? " kataku agak dingin.. Dia terkebil kebil.. Uish takut betul dia dengan aku..

" 3.. 30 won " (author baitai je) jawabnya acu tak acu.. Aku mengeluarkan credit card lalu di hulurkan ke arahnya..setelah selesai pembayaran dia terus pergi ke rak makanan itu menyusun stok yang dah sampai.. Aku mengikurinya dari belakang.. Dia pusing ke arah aku

" awak nak apa?? Dah bayarkan so boleh berambus " kata wanita itu dengan nada yang tinggi.. Uishh garang i like it

" aku nak kau? Boleh? " kataku sambil tersenyum sinis

" dah lah balik lah.. Saya dah tak nak tengok muka awak.. " katanya. Matanya mula berkaca kesian pulak aku tengok dia.. Aku mendekatkan badan aku ke arahnya..

" aku..aku nak minta maaf aku tau aku salah sebab malam tu aku rogol kau.. Aku nak kau jadi perempuan simpanan aku boleh?? " jawabku selamba..

" what!! Perempuan simpanan?? No!! Awak fikir saya ni pelacur ke?? " katanya dengan kesal aku menghembuskan nafas kecil.. Aku tak kira perempuan ni akan jadi juga perempuan simpanan aku walau apa pun yang jadi

" okay kalau kau tak nak aku akan bagi tahu satu korea ni yang kau tu dah tak suci and kau bagi badan kau dekat aku semata mata nak duit.. Kau nak?? Aku boleh je buat " kataku sambil menyilangkan tangan ke dada dan senyum sinis ke arahnya

" awak yang rogol saya and saya tak pernah jual badan saya semata mata untuk duit awak fikir saya ni takde maruah macam awak ke? " katanya.. Aku mula panas dia kata aku takde maruah.. Aku mencengkam tengkuknya dia meraung kesakitan..

" kau dengar sini perempuan baik kau ikut kata aku sebelum aku bunuh kau.. Kau nak?? " kataku yang penuh kemarahan

" le..lepas lah sa..sakit..lah.. " pintanya kesakitan. aku melepaskan cengkaman dengan kuat.. Dia memegang tengkuknya yang sakit itu.. Heh baru kau tahu aku sapa?

" aku nak kau ambil semua barang kau sekarang dan berhenti kerja dekat kedai buruk ni.. Aku boleh bagi kau duit lagi banyak dari gaji kau sekarang kau nak berapa? Cakap? Aku boleh bagi " kataku dingin.. Dia mula ketakutan

" sa..saya tak.. Taknak " katanya ketakutan. Aku menaruk kedua belah tanganku di rak makanan itu dan menyekat gerakkan dia..aku mendekatkan mulut aku ke arah telinga wanita itu..

" kau nak ke tak.. Kau kena ikut aku juga kalau tak aku akan pastikan hidup kau tak kan tenang dah cepat pergi ambil barang kau " aku menolak kuat bahunya..

[Jaera pov ]

Aku segera pergi ke loker pekerja dan mengambil beg aku haera yang baru keluar dari tandas terus berlari ke arah aku..

" jaera kau nak pergi mana? Kenapa kau nangis ni? " soalnya. Risau

" haejin tolong kata kat Mr. Jinyoung yang aku nak berhenti kerja.. " kataku dengan esakkan..

" but why?? Kau ada masalah ke? Please tell me when you have a problum. I'm your best friends Jung Jaera.. Please tell me " kata haejin dengan nada yang sedikit tinggi dan risau

" aku..aku kena pergi.. Aku kena ikut lelaki tu " jaera menunding jarinya ke arah lelaki itu yang dari tadi pandang mereka..

" lelaki berlagak tu? But why? " kata haejin  pelik

" dia...dia yang rogol aku malam tu.. Dia nak aku ikut dia kalau tak dia akan bunuh aku " kataku sambil tunduk ke bawah

" tapi.. Bahay-- " aku terus memotong percakapnya

" ye aku tau ni bahaya but aku terpaksa haejin.. Aku takut.. Aku takut benih dia dah tumbuh dalam rahim aku " kataku.. Haejin melepaskan nafas berat

" kalau tu dah keputusan kau.. Aku tak boleh buat apa.. Cuma please jaga diri kau baik baik kalau ada masalah kau datang je sini atau pun call aku.. Aku sentiasa ada dengan kau jaera " haejin terus memeluk aku..

" gomawo haejin-ah " kataku... Setelah itu aku terus pergi dari situ bersama lelaki itu dan masuk ke dalam kereta sport miliknya

-------------------------------

Huhuhu😭😂

Don't forget to vote guys😭😘😘 love you all😘😘

KEEP VOTE😘😘

I'M NOT YOUR MISTRESS || Park Chanyeol√Where stories live. Discover now