part5

4.3K 261 11
                                    

[Chanyeol pov]

Aku melihat ke arah wanita itu yang dari tadi mendiamkan diri dan pandang ke luar tingkap kereta.. Sesekali terdengar esakkan kecil yang keluar dari mulutnya..

" sapa nama kau? " soalku mendatar.. Namun tiada jawapan

" heii Perempuan!!! aku tanya kau sapa nama kau?! Kau pekak ke apa?! Ke dah bisu?! " tengkingku.. Terhinjut bahu dia

" jae..jaera.. Jung Jaera " katanya ke takutan aku mengelus belakang rambutnya

" kan bagus kalau aku tanya kau terus jawab tak susah pun kan?? " kataku air matanya terus mengalir.. Uishh aku ni menakutkan sangat ke??

" umur kau berapa? " soal ku lagi

" 22 tahun " jawannya ketakutan

" wow you still young dear " kataku sambil mengusap pipinya.. Dia tidak memberi reaksi apa apa.. Aku terus fokus memandu..

Setelah beberapa minit aku tiba di rumah banglo milik ku.. Aku dan jaera masuk ke dalam rumah.. Aku menunjukkan biliknya

" ni bilik kau masuklah.. Kau mandi lah dulu.. Aku ada kat luar..by the way my name is chanyeol.. Park Chanyeol " kata chanyeol dan terus keluar dari bilik jaera

Setelah chanyeol keluar dari bilik jaera.. Jaera terus mengambil tuala lalu masuk ke dalam bilik mandi untuk membersihkan badannya..

Di ruang tamu~

Aku duduk di sofa.. Aku merehatkan kepala aku di penyandar sofa.. Mata aku ditutupkan buat seketika sebelum aku membukanya semula.. Baru aku ingat jaera mana ada baju nak pakai.. Aku terus masuk ke dalam bilik persalinan dan mencari pakaian yang sesuai untuknya..

[Jaera pov]

Aku keluar dari bilik mandi dalam keadaan berkemban. Yah!! Terkejut aku apabila chanyeol yang sedang duduk di atas katil sambil pandang ke arah aku..

" Yah!!! Awak buat apa kat sini?! Keluar sekarang!!" kataku dengan nada yang tinggi + takut. Dia tersenyum sinis lalu mendekati aku.. Dia mengunci aku dengan kedua tangannya yang di tarukan ke dinding.. Muka kami sangat dekat.. Jantung aku berdegup kencang..

" jangan nak jual mahal sangat macam aku tak pernah nampak badan kau " katanya  dia meletakkan sehelai kemeja besar bewarna putih di atas kepala aku dan terus melangkah keluar.. Chanyeol menghentikan langkahnya

" baju tu je yang aku ada untuk kau pakai.. Nanti aku suruh P.A aku belikan pakaian untuk kau jangan risau.. Untuk malam ni pakai je baju tu dulu.. Lepas pakai baju turun bawah makan.. Faham!! " katanya dingin.. Suaranya menakutkan aku..aku terus menganggukkan kepala

" fa..faham " kataku ketakutan.. Dia terus turun bawah..

[Chanyeol pov]

Aku terus keluar dari bilik jaera. Uishh tak boleh duduk lama lama.. Terancam nafsu aku tadi tengok dia berkemban.. Haishh.. Sabar chanyeol sabar.. Jangan nak gelojoh..

Aku duduk di sofa ruang tamu setelah beberapa minit jaera keluar dari biliknya dan menuju ke arah aku.. Aku tengok dia atas bawah.. Mata aku tertumpu ke peha dia yang putih tu.. Aku menelan air liur.. Kenapa dia nampak seksi sangat ni.. Aah.. Aku tak kuat.. Sabar chanyeol..

" awak saya lapar " katanya sambil memegang perut..

" pergilah makan kat dapur tu tadi aku ada belikan makanan untuk kau " kataku mendatar tanpa melihat ke arahnya.. Haishh tak leh weh serious takleh.. Kang ada yang kena jugak malam ni.. Dia terus bergegas ke dapur dan makan..

' haishh.. Apasal lah dia menggoda sangat ni!! geram aku ' bisik hati chanyeol..

Setelah selesai makan. Aku terus memanggil jaera

" sini duduk " aku menepuk ruang di sebelah aku.. Dia duduk dengan penuh berhati hati.. Haishh comelnya muka dia time tengah takut.. Dari tadi tunduk pandang lantai je

" urut kaki aku " arahku sambil pandang sinis ke arahnya

" aah?? Mwo?? " soalnya memandang aku

" kau pekak ke?? Aku kata urutkan kaki aku.. Tak faham bahasa ke?? " kataku dingin.. Tanpa berkata apa apa jaera terun dan duduk ke lantai dan mengurut perlahan kaki aku.. Aku tersenyum sinis ke arahnya..

[Jaera pov]

" ada beberapa syarat yang kau kena ikut dalam rumah ni " katanya terus memecahkan kesuyian.. Aku hanya berdiam diri.. Takut..

" pertama, kau tak boleh keluar tanpa meminta keizinan daripada aku "

" kedua, kau tak boleh jumpa or rapat dengan mana mana lelaki selain aku.. Kalau aku dapat tahu siap kau!! "

" ketiga, aku nak kau ikut segala suruhan aku termasuk lah badan kau " mata aku terus membulat.. What!!! Gila ke apa??

" what!!! No!!! mana boleh..awak Takde hak nak buat saya macam tu.. Saya ada maruah!! " suara ditinggikan.. No cukup sekali je.. Aku tak rela..

" maruah?? Heh.. Tak payah cakap pasal maruah dengan aku.. Kau lupa ke maruah kau dah lama hancur dalam tangan aku.. Kau dah lupa ke?? Ke kau nak aku ingatkan lagi sekali? " soalnya sinis lalu menghampirkan badannya ke arah aku.. Aku menahan dadanya supaya ada jarak antara kami..

" jangan.. Tolong.. Jangan buat saya macam ni.. " kataku dengan tangisan.. Dia mengusap pipi ku

" shustt..shustt.. Tak mau nangis aku tak suka orang menangis.. Okay aku tak kan sentuh kau kalau kau tak buat perangai but kalau aku nak dapat tahan nafsu aku.. Kau redha je lah.. Jangan nangis ye baby girl " katanya dengan lembut tetapi sangat menyeramkan bagi aku..

" now aku nak kau masuk dalam bilik. Tidur. sebelum aku makan kau malam ni.. Nafsu aku dari tadi terancam tengok keseksian kau.. Ke kau nak? " soalnya sinis.. Aku terus menggelengkan kepala.. Wtf siaa!! . tanpa membuang masa aku terus bangun dan begegas masuk dalam bilik.. Lebih baik aku selamatkan diri dulu.. Daripada si byuntae tu..

Pada masa yang sama chanyeol smirk melihat tingkah laku jaera yang ketakutan itu.. Entah kenapa hanya jaera seorang yang boleh membuat nafsunya menaik dan dia sudah jatuh cinta kepada jaera.. Wanita itu nampak istimewa di matanya..

--------------------------------

Hello readers👋😍

KEEP VOTE😘😘

I'M NOT YOUR MISTRESS || Park Chanyeol√Kde žijí příběhy. Začni objevovat