20.bölüm

369 18 10
                                    

Tony Stark

Not:TONY nin sevgilisinin.
...........

Sabah erkenden uyandın. Sevgilin Tony nin yanına gidicektin. Kendini garaja kapatmıştı ve sana fazla vakit harcamıyordu. Sen de gidip ona yardım edecektin. Hemen duşa girdin ve üzerini değiştirdin.

 Hemen duşa girdin ve üzerini değiştirdin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Üzerini değiştirdikten sonra yola koyuldun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Üzerini değiştirdikten sonra yola koyuldun. Tony nin evine geldiğinde kapı otomatik olarak açıldı.

"Hoşgeldiniz bayan S/Sa"

Jarvisin sesini sevindin.

"Hoşbuldum Jarvis. Tony nerede?"

"Garajda efendim."

Jarvsin sana Tony nin sana yerini söylemesiyle hemen alt kata garaja indin. Kapının önünde durup Tony e baktın. İşine odaklanmış uğraşıyordu. Bu halini görünce küçük bir tebessüm ettin.

Bazen çocuk gibi mızmızlanıyordu ama özünde koca yürekli bir adamdı. Kendini insanlar için feda edebilecek kadar cesurdu. Sen bunun için korkuyordun. Onu kaybetmekten korkuyordun.

Daha fazla beklemedin ve şifreyi girip içeri girdin.

"Selam bebeğim. Ne yapıyorsun?" dedin önündekileri işaret ederek.

"Hoşgeldin hayatım. Bir kaç ekleme yapacağım zırha onunla uğraşıyordum. Sen ne yapıyorsun? Seni özledim."

"Tabii ki özlersin Tony buradan çıktığın yok ki. İnsan bir der benim sevgilim vardı. Onu görmeye gidiyim. Öldü mü kaldı mı haberim yok?"

Sen sitemlerini dile getirirken Tony sana gülerek yaklaşıyordu. Tam önüne geldi ve ellerini beline koydu.

"Hmm sanırım birileri beni özlemiş. E tabii böyle mükemmel bir adamı özlememek elde değil."

Klasik Tony işe egosunu katmadan yapamıyordu.

"Evet koca adam seni özledim. Seninle yalnız kalmayı özledim. Ama egonla değil!"

Son dediğinle birlikte güzel bir kahkaha attı. Sen de kendini tutamadın ve onunla birlikte gülmeye başladın. Elleri hala belindeydi.

Her nekadar sevgili olsanızda Tony sana yaklaştığı her an kalbin çıkacakmış gibi hızla atıyordu ve sen buna engel olamıyordun. Tony i çok seviyordun.

"Peki o zaman bebeğim bu günümü sana ayırıyorum."

Tony yüzüne klasik Stark gülüşünü yerleştirir.

"Hayır Tony. Aklındaki şeyi yapmayacağız."

"Ama neden. Güzel eğlenebilirdik."

Der ve kafanı boynuna gömüp öpmeye başlar. İşte yine yapıyordu. Başını tutup kaldırırsın.

"Tony hayır."

"Tony evet." diye karşı çıkar sana.

"Hayır koca adam. Önce kahvaltı yapacağız sonra gezicez."

"Ama bugün çok güzel olmuşsun. Elbiselerin üstünde durmak yerine yerde durabilir hem sana ağırlık yapıyordur." diyip eline kalçana atar.

Sen bu yaptığıyla utanırsın ve kollarından kaçarsın.

"Ahh hadi ama ciddi misin?" diyip sana karşı çıkar.

Sense kafa sallayıp yukarı çıkarsın gülerek. Arkandan geliyordur.

"Evet güzel hanfendi. Bugün size bıraktım kendimi. İstediklerinizi yapacağım ama günün sonunda bana katlanmak zorunda kalacaksın."

Bu dediğiyle gülersin. Sahii bu gün ne kadar da çok gülmüştün.

"Peki koca adam. Önce kahvaltı sonra lunaparka gidelim. Sonra kahve içelim. Alışveriş yapalım sonra yemek yiyelim ve eve gelip zırhını tamamlayalım."

Senin dediklerin karşısında kafasını olumlu anlamda sallar ve gelip dudaklarına bir öpücük kondurur.

"Harika bir plan. Tebrik ederim."

"Benim kadar harika olmasa da eh işte harikaydı."

Bu sefer sen egonu konuşturursun.

"Hey ama o espriyi ben yapacaktım." diye sitem eder.

"Kusura bakmayın Bay Stark geç kaldınız"

Dersin. Dudaklarına bir öpücük daha kondurup kahvaltı hazırlamaya gidersin.

.............

Evet bir bölümün daha sonuna geldik.

Bölümlere hangi kıyafetleri giydiğinizi koyayım mı resim olarak nasıl olur?

Bölümü beğendiniz mi?

Oy atıp yorum yapmayı unutmayın. Ayrıca benimle düşüncelerinizi de paylaşın.❤️

..........

SENİ SEVİYORUZ KOCA YÜREKLİ ADAM.

SENİ SEVİYORUZ KOCA YÜREKLİ ADAM

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I love you 3000 times❤️

Marvel ' la DÜŞLEWhere stories live. Discover now