21.bölüm

360 12 13
                                    

Sam Wilson

Not: SHIELD da ajansın.
.............

Sabah yine erkenden kalktın ve spor kıyafetlerini giydin.

Sabah yine erkenden kalktın ve spor kıyafetlerini giydin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Her zaman ki gibi koşu yapmaya gidicektin. SHIELD binasından çıktın ve oraya yakın bir parka doğru koşmaya başladın.

"Hey beraber koşalım mı?"

Arkandan o çok tanıdığın sesi duyunca heyecanlandın. Sam Wilson. Ona resmen aşıktın. Aslında insanlar Kaptan Amerika yada Tony Stark a falan tutulur ama sen Sam Wilson a aşıktın ve bunu hiçbirşey değişteremezdi. Yanına geldiğini anladığında kafanı olumlu anlamda salladın. Parka doğru koşmaya devam ettiniz. Hiç konuşmadın.

"Bugün neden bu kadar sessiz bu küçük kedi?"

Sana taktığı lakap buydu. Kedi. Her nekadar bu lakabı sevmesen de o söyleyince beğeniyorudun.

Bugün fazla konuşmayacaktın çünkü artık duygularına hakim olamıyordun ve yanlış birşey yapıp onu kendinden uzaklaştırmak istemiyordun.

" Galiba sessizlik yeminin var ya da bana küssün? Çünkü son görevde o kızı öpmek zorunda kalmıştım. Aslında kız güzeld-"

"Nee! Sen o kızı öptün mü?"

"AA b-birileri konuşabiliyormuş. K-kim kimi öptü yaa ben kimseyi öpmedim."

Sen sinirlenmiştin. Son görevde bir bara gitmiştiniz amacınız oradaki adamın çantasındaki belgeleri almaktı. Barmen kız da Sam e yavşayınca sinirlenmiştin. Ama onunla öpüştüğünü bilmiyordun. Tamam daha Sam e açılmamıştın ama bu diğer kızlarla öpüşmesi anlamına gelmiyor(?)

"N-ben öpmedim onu o bir anda şey edince ben de şey ettim ve bir anda şey oldu."

Kurduğu anlamsız cümlelere her ne kadar gülmek istesende bunu yapmadın.

"Neden açıklama yapıyorsun ki? Buna mecbur değilsin. Hem ben senin neyinim ki?"

Bir anda üzülmüştün. Tabii oda haklı bir sevgilisi yok ve istediği insanla ilişki yaşayabilir. Arkana dönüp yavaş yavaş gidiyordun düşüncelere dalmıştın. Bir anda gelen kuvvetle yere uçtun. Sam senin üstündeydi ve ve nefes nefese ayrıca yüz ifadesinde endişe ve korku vardı(?)

"Seslendim duymadın az kalsın araba çarpıyordu."

Bunları nefes nefese söylemişti.

"Ben üzgünüm." dedin. Bu dikkatsizlikle az kalsın araba çarpıyordu.

"Ne için?"

"... Benn..."

Biraz duraksadın. Ne için üzgündün? Çarpılmadığın için mi?

"Her neyse. Az önce ne oldu öyle birden modun düştü. Seni önemsiyorum ve durduk yere çekip gitmen bana beni istemediğini hissettirdi."

Sam in bu söyledikleri karşısında şaştın kaldın. Çünkü sen onun sevmediğini düşünüyordun. Zaten muhtemelen sevmiyordu.

"Bak ben kalbini kırdıysam özür dilerim ama... Seni seviyorum."

Bunu demesiyle şaştın daha doğrusu hangisine şaşıracağına şaştın çünkü Sam hala üstündeydi ve sana seni sevdiğini söylemişti.

Biran hayal görüyorum diye düşündün.

"Hayır hayal görmüyorsun seni sevdiğimi söyledim."

Sanırım sesli düşünmüştün.

"Üstümden kalksan?"

Senin onu uyarmanla hemen üstünden kalktı. Sen hala anın şokundaydın.

Gelen bir anlık cesaretle kendi dudaklarını Sam in dudaklarına bastırdın.
Bir anlık duraksamadan sonra o da sana karşılık verdi.

"O kızla öpüştüğünü hala unutmadım."

"Onunla öpüşürken bile tek düşündüğüm sendin."
.......................

Evet yeni bölüm geldi.

Kusura bakmayın bu aralar keyfim yerinde değildi. İnsanlar tarafından bayağı yoruldum. Bildiğin çocuk oynadı benimle.

Önünüze gelene güvenmeyin arkadaşlar. Size saat başı seni seviyorum der 2 gün sonra aslında seni sevmiyordum olur.

Her neyse başınızı şişirmeyim. Bölüm beklentinizi umarım karşılar. Ayrıca bu hafta içinde inş 2-3 bölüm atarım.

Hangi karakterleri istiyorsanız yazın lütfen.

Sizleri seviyorum <3

Marvel ' la DÜŞLEWhere stories live. Discover now