Clint Barton
............
Bugün arkadaşım Clint'in yoğun isteği üzerine avengers ile bir akşam yemeği yiyecektik. Sabah erkenden kalktım. Kahvaltı yaptım. Akşam yemeğine daha çok vardı.
.............Sonunda saat gelmişti.
Sade ama güzel olmuştum. Kapım bir anda sert bir şekilde kırıldı? Korkuyordum. Clint in gelmesi gerekiyordu. İçeri silahlı adamlar girdi. Çığlık attım. Hemen yatak odama gittim. Clint in bana ne olur ne olmaz diye aldığı silahı çekmecemden çıkardım. Banyoya girdim. Telefondan hemen Clint i aradım.
"Alo. Az kaldı geliy-"
"Clint. Evimde silahlı adamlar var!"
"Nee?"
Korkuyordum. Clint in verdiği tepki beni daha çok korkutuyordu.
"Bak ben 5 dakikaya oradayım. Dayan tamam mı hatta kalıcam sen korkma."
"Ama korkuyo-"
Banyo kapısı kırılınca bir çığlık daha attım. Elimdeki silahla içeri giren adama sıktım. Adam anında yerle buluştu.
"Aloo Y/N iyi misin? Ne oldu? Yaralandım mı Y/N?"
Ağlıyordum artık.
"A-alo C-clint?"
Adamlar girmeye devam edince bütün jarjör ü boşalttım. Lanet.
"Lanet olası silah neden sıkmıyor!?"
"Yanlış kullanıyorsun prenses."
Adamlara imrenerek baktım.
"Hadi ama bizden korkma prenses. Sadece biraz eğlenip senin o şahin arkadaşını sinirlendireceğiz."
Arkadan silah sesi gelince bir çığlık daha attım.
"Kime prenses dedin? Duymadıım."
Clint in sesini duyunca güvende olduğumu hissettim. Clint direk yanıma gelip bana sarıldı. Ben yaşadıklarımın şokunu atkatmakla meşgulken yere çöktüm.
"Şşt tamam ağlama. Nasılsın iyi misin? Yaran var mı?"
Ona kafamı olumsuz anlamda sallayarak cevap verdim.
"Tamam ağlama birtanem sakin ol. Bak geçti."
Kafamı kaldırdı. Ona bakmamı sağladı.
"Bana bak. Ben burdayım sakin ol."
Sakin olamıyordum. Panik atak geçiriyordum.
"P-panik a-atak."
Clint ne yapacağını şaşırdı. En son çözümü beni öpmekle buldu. Onun yumuşak dudaklarını dudaklarım üzerinde hissettiğimde sakinleştiğimi hissettim. Sanki ben bu an için yaşıyordum gibiydi. Clint ten hoşlanıyordum evet ama arkadaşlığımızın bitmesinden korktuğum için söyleyemiştim.
"Şimdi sakin misin?"
Dedi dudaklarını benden ayırıp anlını anlıma yaslarken.
"Bu ne içindi?"
"Bu seni sevdiğim sana aşık olduğum içindi."
............
Clint ile ilgili bir bölüm geldi.
Nasıl olmuş?
Umarım beğenirsiniz.
Sizi seviyorum ♥️😘
YOU ARE READING
Marvel ' la DÜŞLE
FanfictionOkurken yaşayacağınız, yaşarken okuyacağınız hayal et kitabı..