26.bölüm

371 21 50
                                    

Tony Stark

Not:Tony ile sevgilisin ama kavga ettiniz.

Not2: Klostrofobin var. (kapalı alan korkusu)
.............

Sevgilim Tony ile kavga etmiştiö. Sebebi beni kıskanıyordu bu güzel ama bazı bu kıskançlık krizlerinde kalbimi kırabiliyordu. Son kavgamızda resmen bana güvenmediğini onu aldatabileceğimi dolaylı yoldan söylemişti ya da ben öyle anlamıştım.

Şimdi Stark kulesinin önündeydim. Birkaç parça eşyamı alacaktım. Çünkü normalde kulede Tony ile birlikte kalıyordum. İçeri girdim asansör kullanmayı sevmiyordum ama o kadar kat çıkmazdım. Ben bindikten sonra arkamdan biri daha bindi. Önüme döndüğümde onu gördüm. Tony. Onu çok özlemiştim ama kalbimi kırmıştı ben onu bu kadar çok seviyorken onun bana ettiği muamele hiç hoş değildi ki ben böyle şeyleri sevmiyordum. Asansör çıkmaya başladı.

"Hala böyle mi devam edeceğiz?"

Hiç beklemedim şekilde Tony bana bu soruyu yöneltti.

"Nasıl?" diye karşılık verdim.

Nefes alışverişlerim az da olsa hızlanmıştı bu gergin ortamda ve asansörde. Bu benim için iyi değildi. Bir anda asansör durdu.

"Herşeyi yanlış anlıyorsun beni yanlış yargılıyorsun! Hiç olmadık şeylerden-"


"T-tony sus." Nefes alışverişlerim daha da hızlandı.

"... hiç olmadık kelimelerden farklı anlamlar çıkarıyorsun. Anlıyorsun değil mi benim de nasıl zorluklar çektiğimi?"

"Tony sus dedim." artık yere çökmüştüm. Nefes alamıyordum. Tony olayın farkına varınca hemen yanıma oturdu.

"İyi misin bitanem. Sakin olmaya çalış. Burayı düşünme kırlık alandasın bir sahildesin sakin ol."

Hala işe yaramıyor. Nefesim kesiliyordu.

"Lanet olsun Jarvis sorun nedir!?"

"Efendim elektrik kısa devre yaptı. Hemen hallediyorum."

"Çabuk ol Jarvis!"

"Ö-özür dilerim T-tony."

"Şhh bunu şimdi konuşma zamanı değil. Biraz dayan."

O sırada asansörden bir ses geldi. Çalışıyordu. Tony hemen zemin katın düğmesine bastı. Yaklaşık bir dakika sonra asansör durmuştu ama çoktan bayılmıştım.
.............

Yüzüme vuran ışıkla açtım gözlerimi. Sahi en son ne olmuştu? Tabii ya asansörde bayılmıştım. Sağıma dönünce Tony i gördüm. Başımda beklemişti. Şuan çok tatlı bir şekilde uyuyordu. Gülümsedim. Yaklaşık 15 dakika sonra Tony uyanmıştı. Beni uyanık görünce geldi ve sarıldı.

"Günaydın bebeğim. Beni çok korkuttun."

"Günaydın."

Hala çekiniyordum ondan.

"Bak hayatım ben özür dilerim hak etmediğin şeyler söyledim ve kalbini kırdım. Ama seninde beni anlamanı bekliyordum. Bilirsin hiçbir kadın beni senin kadar gerçek sevmedi. Param için sevdiler. Sen bana gerçek sevgini gösterdin ve birgün bunun bitmesinden korkuyorum."

Marvel ' la DÜŞLEWhere stories live. Discover now