37.bölüm

322 16 76
                                    

Thor:36.bölüm devamı

..............

Gözlerimi açtığımda bir odada olduğumu gördüm. Benim odam değildi. Lüks bir yerdi. Sanki saray odasındaydım. Elimde bir sıcaklık hissettim. Sağıma dönünce sandalye de oturmuş elimi tutup uyuyan bir Thor gördüm. Gülümsedim ama bu kısa sürdü çünkü anında başıma bir ağrı saplandı. İnlememle birlikte Thor hemen kafasını kaldırıp bana baktı.

"Iyi misin leydim?"

Ona kafamı onaylayıp baktım. Yataktan kalkmaya çalıştım. Başım dönünce bu eylemde vazgeçtim.

"Fazla güç harcamışsın Y/N. O yüzden biraz dinlenmen gerekiyor. Hem diye orayı terk etmiyorsun ya da yardım çağırmıyorsun?"

"Hadi yaa! 2 yıl dünya ya gelmeyip savaştığı gün düşmanları ile dünyaya gelen ben değilim! Ayrıca benim yaşadığım yere saldıracaklar ve ben kaçacağım öyle mi? Beni hiç tanımamışsın Yıldırım Tanrısı!"

"Kendine zarar veriyorsun! Ayrıca evet seni tanıyamadım. Çünkü sen benden sürekli kaçıyordun!"

"Ben mi!?"

"Sevgimi göremeyecek kadar kördün!"

Sesi bir fısıltıdan ibaretti.

"Sadece kendini düşünüyorsun. O kadar zaman boyunca dünya ya gelemememin nedeni var. Zor günler geçirdim. Kardeşim bir hücrede tutuluyordu. Babam dünya ya gelişimi yasakladı."

Gözleri dolmuştu.

"Annem öldü." artık ağlıyordu.

"Ve ben seni bir kere bile aklımdan çıkarmadım. Hep kalbimdeydin."

Üzülmüştüm. Ben onun başka birisiyle evlendiğini düşünürken o beni düşünüyordu. Başına gelenler benim bile acı çekmemi sağladı. O şuan karşımda ağlıyordu.

"Ben özür dilerim."

Sonunda konuşabilmiştim ama zar zor konuşmuştum. Boğazıma bir yumru oturmuştu ve konuşmama engel oluyordu. Gözümden bir damla göz yaşı aktı. Bunun devamı gelirken nasıl bu kadar acımasız olduğumu düşünüyordum.

"Ağlama. Lütfen seni böyle görmeye katlanamıyorum."

Zor da olsa ayağa kalkıp Thor'un yanına gittim. Ona sarıldım. O da bana sarıldı.

Bundan sonra onu bırakmaya niyetim yoktu.

............

Selamm.

Nasılsınız?

Dün bölüm gelmedi çünkü zor bir gündü benim için. Herşeyi unutmak için erkenden uyudum ama geçmedi. Sizi de aksattım çok üzgünüm.

Neyse.

Yeni bölüm geldi. Nasıl olmuş?

Beğendiniz mi?

Sizi çok seviyorum 😘💓

Bir sonraki bölüm için oylamayı unutmayınnn

Marvel ' la DÜŞLEWhere stories live. Discover now