Bruce Banner
...........
Patronum Nick bana yeni bir laboratuvar ortağının geleceğini söylemişti. Buna üzülmüştüm çünkü daha nice kişiler gelmişti ve hepsi benim deli olduğumu söyleyip gitmişti. Tabii bende boşa zaman kaybı yaşamıştım.
Yazdığım bir denklem de hata vardı ve ben o hatayı bulamıyorum.
"Merhaba?"
Arkamdan bir ses duyunca irkildim. Arkamı döndüm.
"S-selam?"
Karşımda gördüğüm kişi Bruce Banner ın ta kendisiydi. Heyecandan elim ayağıma dolanmıştı.
"Bana burda çalışabileceğimi söylemişlerdi?"
"Evet evet. Burda çalışacaksın yani birlikte çalışacağız."
"Ahh tanıştığıma memnun oldum ben Bruce. Bruce Banner."
"Ahh evet tanıyorum ben Y/N. Y/N Y/SN."
Şuan hayran olduğum adamla muhabbet ediyordum. Şuan bayılabilirdim.
"Ben gelmeden önce çalışıyordunuz galiba?"
"Ahh evet yazdığım bir denklem de hata var ve bulmaya çalışıyordum."
"İsterseniz yardımcı olabilirim."
Şuan hayatımın aşkı bana yardım edebileceğini söylemişti. Ben de bunu kabul etmeyecek miydim?
"Tabii."
Kağıdı önüne koydum yüzü şekilden şekle girerken ben de ona hayranlıkla baktım. Bana baktı ve küçük bir tebessüm etti. Kağıdı ters çevirdi yüzü ciddi bir hal aldı uzun uzun baktı ve sonunda küçük bir gülümseme belirdi dudaklarında.
"Bu gibi denklemlerde hata yapman çok normal. Cevap detaylara bakman da değil gözünün önündedir."
Sonra bana işaret yaptı yanına gittim ve anlatmaya başladı. O anlatırken ben ona hayranlıkla bakıyordum. Sonra dikkatimi denkleme verdim cidden gözümün önündeki hatayı görmemiştim. Bu adam çok akıllı ve tekrar aşık oldum.
..............Nerdeyse 2 ay geçmişti. Bruce işe çok iyi anlaşıyorduk. Ondan gerçek anlamda hoşlanıyordum ve söylemeye korkuyordum.
Yine laboratuvardaydık ama mutlu değildik. Bir düşmanımız vardı ve resmen takım bölünmüştü.
Bir anda bir patlama oldu. Ben korkarak Bruce bakarken teni yeşile dönüşüyordu ama burda olmazdı. Hemen yanına gittim.
"Hey Bruce sakin ol. Hiçbirşey yok."
"HAAYIIRRR"
Bağırırken yeşile dönüyordu.
"Git burdan!" diye bağırdı kalın sesiyle.
"Hayır hayır sakin ol koca adam. Benim Bruce a ihtiyacım var. Lütfen sakin ol."
En sonunda dayanamadım ve dibine girip onu öptüm. Şaşırmıştı muhtemelen çünkü bana karşılık vermiyordu. Daha sonra durumun farkına vardı ve beni öpmeye başladı. Nefesimizin kesildiğini hissettiğimde geri çekildim. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Göğsüm bir inip bir kalıyordu.
"Bu iyi geldi." dedi Bruce.
"Evet" diyip karşılık verdim.
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."İkimiz aynı anda savaşın ortasında söylemiştik bu kelimeleri birbirimize.
...............
Hello arkadaşlar.
Nabersiniz?
Evet yeni bölüm geldi. Sizce nasıl olmuş?
Beğenirseniz sevinirim.
Seni seviyorum koca yürekli adamm❤️
Sizleri seviyorum 💓💓
YOU ARE READING
Marvel ' la DÜŞLE
FanfictionOkurken yaşayacağınız, yaşarken okuyacağınız hayal et kitabı..