📍Segmen bersama Hanna👏!

912 83 33
                                    

Kini kita akan bersama dengan Hanna dalam Segmen Bersama Hanna!

Dan MC special kitaaaaaa SONG MINGI WUUUU  👏.

Mingi : Hihi, hello penonton!  Wuuuu*masuk ke dalam set sambil memusingkan badannya*

Mingi : *duduk di atas kerusi berhadapan dengan Hanna Dan silang kaki* Selamat tengah hari,  Hanna, sila nyatakan nama dan watak di dalam penpik ini.

Mingi : *duduk di atas kerusi berhadapan dengan Hanna Dan silang kaki* Selamat tengah hari,  Hanna, sila nyatakan nama dan watak di dalam penpik ini

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hanna : *terpukau dengan Mingi*

Hanna : *sedar*

Hanna : *lambai ke arah kamera* Hello! Saya Kim Hanna. Dan watak Hanna ni... Ummm entah lah Authornya pun belum taip, dia bilang go with the flow cerita so buat masa ni saya hanyalah watak kawan kepada Jiwoo dan pekerja yang duduk di sebelah Minhee.

Mingi : Terima kasih, Hanna *buat tangan yang macam orang dekat tv selalu buat tu* So, Hanna. Boleh tak jelaskan sedikit beberapa plot, ataupun masa silam ke. Dengarnya, author penpik ni malas sangat nak taip another 1200+ words episodes untuk jelaskan apa yang tengah berlaku supaya readers faham. So dia fikir idea, Segmen bersama Hanna patut dilaksanakan sebab disini kita boleh buat Q & A sesama author dan watak dalam penpik ni.

Hanna : Oh boleh aja. Tapi ada cadangan nak mula di mana?

Mingi : Episode 2 dimana Author menyatakan bahawa readers perlu 'Tanyalah Hanna' pasal kejadian yang dikatakan berlaku 2 tahun lepas?

Hanna : Ok, *silangkan kaki* kejadian 2 tahun lepas itu adalah lubang hitam dalam sejarah C H A Media & Publisher Company. Ianya melibatkan Cha Jiwoo, watak heroin utama kita dan watak misteri yang masih belum pernah munculkan diri di dalam penpik ini, Saera. Saya tak nak pergi deep in tentang plot ini, disebabkan ia akan menjadi spoiler untuk episode akan datang. Just keep in mind yang Jeon Somi, terlibat di dalam hal ini.

Mingi : Ok Hanna. Terima kasih untuk penjelasan anda. Oh sekejap ya, kita ada pemanggil yang ingin menanyakan soalan. *pegang benda di telinga tu* ya, silakan pemanggil #1 halu anda dalam tv yihii.

Pemanggil #1 : Hai Hello! Mak saya dalam tv!!!

Mingi : nampaknya pemanggil pertama kita eksaited ya. Aku pun eksaited kalau muncul dalam tv ni. Pemanggil, sila nyatakan soalan anda.

Pemanggil #1 : Ah iya,  Cik Hanna, awak tahu tak siapa watak Mr.Yoo itu sebenarnya? Saya tertanya-tanya sebab hanya nama keluarga sahaja yang dinyatakan. Mungkin juga Yoo Jae Suk, tapi tak mungkin dia 25-an, seperti yang dinyatakan di dalam penpik ini.

Hanna : Good question! Saya tahu mesti ada yang nak tahu kan🌚. Sebab tu saya sedia bawa gambar Mr.Yoo, lelaki garang yang pemurah sebagai watak bos pasukan editor kami.

*Hanna diberikan prop gambar Mr.Yoo daripada staff*

Mingi : Wah Hanna, awak memang cukup bersedia ya. *menganggukkan kepalanya dalam ekspresi kagum*

[SU] BadBoyfriend |Seonghwa ATEEZ|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora