𝗙𝗜𝗩𝗘.

613 95 26
                                    

♡ ₊°

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♡ ₊°. nct 2020 is 😭❤️ i cannot the visual tho it's too hard to handle﹆

─────── 「 ❀ 」───────

" don't touch me bastard ! " jerit jihae. cuba melepaskan tangannya dari pegangan youngmin. tangan youngmin yang hendak memegan wajahnya ditepis dengan tangan lagi satu. sungguh lelaki ni benar-benar buat dia takut.

" kalau kau terima aku balik , aku janji aku takkan ganggu kau lagi. malah kita akan bersenang-senang sayang. " kata youngmin bersama senyum manis tapi kelihatan creepy dipandangan jihae.

" tak mungkin aku akan terima kau balik. pergi lah cari perempuan lain. kenapa aku jugak yang kau cari? "

" sebab aku suka kau aje. tak akan ada siapa-siapa yang dapat menggantikan na jihae di hati do youngmin. faham kan sayang? " walaupun ayat itu memang kedengaran agak manis tapi percaya lah kata-kata itu hanya dusta semata-mata.

" lepas aku cakap. "

" aku bagitahu abang aku. kau tunggu jantan tak guna ! " jerit jihae. suaranya sudah serak kerana terlalu banyak menjerit. youngmin sengih sinis sebelum bertindak menarik rambut jihae.

" kau tak ingat tahun lepas? abang kau hampir koma sebab kena belasah dengan aku. abang kau tu lembik sangat. kau ingat ya , kau tu dua serangkai. atuk kau pengaruh sangat dengan bisnes bapak aku. disebabkan ibu bapa kau dah tak ada. aku boleh buat apa aje dekat kau sayang. "

ibu bapa jihae dan juga jaemin sudah lama meninggal. jadi yang menjaga dia dan jaemin adalah datuk mereka. tetapi lelaki tua itu terlalu taksub dengan perniagaan ayah youngmin sampai tidak percaya kata-kata jihae yang youngmin selalu mengacaunya. jaemin pula terlalu lemah untuk melawan lelaki itu.

" ja...jangan sentuh abang aku. dia tak salah. " ujar jihae bergetar. matanya ditahan daripada mengeluarkan air mata.

tak , dia tak boleh kalah dengan youngmin. dia kena lindungi jaemin.

" WOI. "

entah dari mana jaemin tiba-tiba sahaja muncul lalu tangan naik hendak menumbuk youngmin. malangnya dia terlebih dahulu ditolak ke tepi.

" oh shoot. that's hurt. " ujar yuri sambil menggeleng kesian melihat jaemin yang sudah bersandar pada dinding. tanpa membuang masa , dia mengalihkan pandangan pada youngmin. lelaki itu memandangnya dengan sinis.

wah kau mempermainkan aku ya jantan. kau tunggu aku sepak ' khazanah ' kau. menangis lah kau berlutut.

terasa seperti dicabar , yuri perlahan-lahan menghampiri youngmin. youngmin senyum kecil. yuri meregangkan segala ototnya. tangan diangkat seperti hendak menampar youngmin. youngmin menahan tangan yuri tetapi tiba-tiba dia terasa senak di bawah. yuri ketawa sinis.

c. love energyWhere stories live. Discover now