𝗧𝗛𝗜𝗥𝗧𝗬 𝗧𝗪𝗢.

380 63 17
                                    

❝ i love you like a fat kid loves cake

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

i love you like a fat kid loves cake.

i hate writer block damn. and yes ik its late but , stream everglow first or imma kill you 🔪 right just kidding 🙂❤️

°°°

JAEMIN mengetuk jarinya pada meja. sesekali dia mengerling jam yang terlilit di pergelangan tangannya. chenle dihadapannya yang sedang makan mengangkat muka memandang jaemin.

" kau kenapa nyah? muka macam nak tercirit. " ujar chenle sambil menyuapkan sesudu kimchi ke dalam mulutnya. jaemin memandang chenle dengan jelingan.

" tak ada apa ── "

" dia nak pergi dating lah tu. " potong jeno yang entah dari mana muncul tiba-tiba sahaja duduk disebelah jaemin. jaemin menyepak kaki jeno kuat sehingga lelaki itu mengaduh sakit.

" otak kau. dahlah datang mengejut. nasib baik aku tak kena heart attack ke kau nak bayar bil hospital aku? " soal jaemin geram. jeno mencebik bibir.

" alah sorry. " kata jeno dengan suara lirih. jaemin hanya menggeleng perlahan dan melihat kembali jam tangannya. chenle yang perasan mula bertanya.

" kau kenapa tengok jam dari tadi? kita bukannya balik malam ni tapi pagi esok. " kata chenle membuatkan jaemin mengeluh. penatlah dia bercakap dengan orang yang banyak tanya ini.

" bukanlah. ada ── " jam tangan jaemin tiba-tiba sahaja sahaja berbunyi membuatkan lelaki itu cepat-cepat bangun dari tempat duduknya dan berlalu dari situ. chenle dan jeno memandang pelik ke arah figura jaemin yang sudah menjauh.

" pahal dia tu? "

" cirit kot? "

" cirit boleh ramal? "

───── 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐄𝐍𝐄𝐑𝐆𝐘 ─────

" eh jaemin apa ni main tarik-tarik. lepaslah. " yuri sedaya upaya cuba untuk melepaskan tangannya dari pegangan jaemin. tapi lelaki itu langsung tidak melepaskannya. malah hanya menariknya ke tempat yang dia pun tidak tahu.

terkejut dia apabila jaemin menariknya secara tiba-tiba semasa dia sedang berborak dengan yujin. apabila bertanya lelaki itu hanya diam.

" jaemin kau nak pergi mana ni? " soal yuri dengan suara yang sudah bergetar. sudahlah sekarang sudah malam dan mereka pun tidak bawa lampu. yuri memandang belakangnya tapi yang hanya dia nampak adalah hutan. yuri memandang jaemin semula.

" kau nak pergi mana ni? boleh tak kau buka mulut dan jawab? aku penatlah. " ujar yuri. nada suaranya seperti hendak menangis dan jaemin yang perasan terus berhenti dan mengalihkan badannya memandang yuri.

c. love energyWhere stories live. Discover now