𝗧𝗪𝗘𝗡𝗧𝗬 𝗧𝗛𝗥𝗘𝗘.

474 63 21
                                    

" if i know what love is , it is because of you ─ "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" if i know what love is , it is because of you ─ "

°°°

pertandingan taekwando
na jaemin vs mark lee.

" lagi 30 minit perlawanan nak mula. " jaemin yang sedang termenung itu menoleh ke arah renjun. renjun menghampiri jaemin lalu duduk disebelah lelaki itu.

" kau serius ni tak mati , kan? kau cakap awal-awal. susah tahu nak cari batu nisan ada gambar pokemon. " kata jeno dan duduk dihadapan jaemin.

" sebelum aku mati , aku nak goda yujin dulu sampai dia jadi milik aku. eheh. " ujar jaemin sambil memakai alatan keselamatan. jeno menjeling jaemin tajam.

" bahenol ini bocah. tackle yuri pun tak lepas lagi. ada hati nak rampas yujin aku. " ujar jeno lalu menampar perlahan lengan jaemin.

" weh , good luck tau. kau jangan stuck tengah jalan pula. kalah tak apa janji kita usaha. tak dapat awek kita fikir kemudian. " ujar renjun memberi kata-kata semangat. terharu pula hati dia melihat jaemin. tak sangka kawan dia sudah sejauh ini. yang penting dia akan sentiasa menyokong jaemin.

" jaemin. " panggil seseorang. tiga kepala itu menoleh ke arah pintu. figura yuri yang sedang tersenyum nipis di muka pintu.

" kajja. dah nak start. " ujar yuri lalu berjalan menghampiri tiga manusia itu. jeno memandang renjun mengarahkan untuk keluar supaya tidak mengganggu.

" mari lah kita keluar dulu. jangan kacau love birds yang tengah bergula-gula di sini. termuntah aku. bluek. " kata renjun lalu menarik tangan jeno untuk keluar. yuri tersengih sebelum memandang jaemin semula. lelaki itu sudah memandangnya.

" so good luck... i guess? "

jaemin tersenyum mengangguk. yuri menepuk bahu jaemin perlahan. dia tahu lelaki itu sedang gementar. tengok dari muka pun dah tahu. pucat lain macam.

" thank you. doakan aku. " ujar jaemin. yuri mengangguk. kemudian terdengar pengumuman yang perlawan akan bermula lagi 2 minit. yuri dan jaemin berpandangan.

" buat macam apa yang kita berlatih. fighting na jaemin. fighting na jaemin. " jaemin ketawa kecil apabila yuri melompat-lompat sambil mengulang kata-kata semangat untuknya.

" gomawo. jerit nama aku kuat-kuat tahu. "

" pergi lah. "

─────── 「 ❀ 」───────

gelanggang taekwando itu sudah bergema dengan sorakan pelajar-pelajar yang datang untuk menyokong pilihan mereka. tidak lupa juga renjun , jisung , haechan dan jeno yang menjerit nama jaemin sehingga hendak terkeluar anak tekak.

c. love energyWhere stories live. Discover now