𝗧𝗛𝗜𝗥𝗧𝗬 𝗦𝗘𝗩𝗘𝗡.

290 44 12
                                    

❝ i swear i couldn't love you more than i do right now , and yet i know i will tomorrow

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

i swear i couldn't love you more than i do right now , and yet i know i will tomorrow.

ending is near. im trying to end this story asap and this chapter is very long? so enjoy reading peeps !! and don't forget to stream eunbi solo debut song door <3

°°°

MASUK sahaja ke dalam rumah itu yuri memandang sekeliling. kemudian memandang ke arah jaemin yang lelah disebelahnya. tiba-tiba figura renjun dan yujin menyapa pandangannya. " yang lain mana? " soal yuri. " diorang jaga kat luar. it's okay everything gonna be fine. " kata yujin cuba menenangkan yuri. 

" sekarang ni kita kena cari jihae. jaemin kau ikut aku. korang berdua cari sebelah sana , ingat kalau jumpa dia terus panggil. " yuri memberi arahan sebelum mereka berempat berpecah untuk mencari jihae. yuri dan jaemin melihat sekeliling rumah tu sebelum mata jaemin menangkap satu bingkar gambar yang mempunyai gambar keluarga di dalamnya. jaemin mengerutkan dahi sebelum mencapai bingkai gambar tersebut.

" ini bukan ke... "

" hm , keluarga yang mati terbakar tu. " jawab yuri . jaemin memandang gadis yang menayang wajah tenang itu. " macam mana kau tahu? " soal jaemin pelik. tak silap dia kejadian ini berlaku sudah 15 tahun yang lepas dan kalau diikut mereka baru berumur 4 tahun pada waktu itu.

yuri menunjukkan jarinya pada gambar seorang budak lelaki kecil yang ada di dalam gambar itu. " budak lelaki ni kawan waktu kecil aku dulu. " yuri menarik nafas sebelum menyambung. " waktu kejadian tu berlaku... aku ada dekat rumah ni. aku tengok semuanya. tapi hanya aku sorang yang terselamat. " yuri memandang jaemin yang memandangnya dari tadi. 

bagaimana gadis itu boleh lagi tenang dalam keadaan seperti ini. kehilangan seorang ibu , dan kawan waktu kecil di depan mata sendiri , pada umur yang masih lagi sangat muda pasti menyakitkan. tetapi gadis didepannya ini tidak. masih lagi boleh tersenyum dan bersuka ria seolah semuanya tidak pernah berlaku. 

" kau ─ " tanpa sempat hendak jaemin hendak menyambung ayatnya , bunyi satu barang yang jatuh membantutkan mereka. jaemin dan yuri memandang sesama sendiri sebelum pergi melihat dari mana datangnya sumber bunyi tersebut. masuk ke dalam ruangan yang agak bersepah dari ruangan yang lain dapat mereka lihat figura jihae yang diikat pada kerusi dengan mulutnya diseletip memandang bulat kearah mereka berdua.

 masuk ke dalam ruangan yang agak bersepah dari ruangan yang lain dapat mereka lihat figura jihae yang diikat pada kerusi dengan mulutnya diseletip memandang bulat kearah mereka berdua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
c. love energyWhere stories live. Discover now