Tentakel

59.9K 306 30
                                    

Tentakel:

organ tubuh yang dapat memanjang dan fleksibel. Dimiliki oleh haiwan-haiwan tertentu, terutama haiwan tak bertulang belakang. Kegunaan utamanya adalah untuk makan, meraba, dan menggenggam.

Watak-watak:

Suhaila: Berumur 20 tahun. Seorang gadis yang sentiasa bertudung tetapi suka berpakaian ketat menampakkan bentuk tubuh. Suka menonton cerita seram dan menguji keberanian di tempat-tempat yang dikatakan berhantu.

Amira: Berumur 19 tahun. Seorang gadis tomboy. Gemar berambut pendek seperti lelaki. Seperti Suhaila, dia suka menonton cerita seram dan menguji keberanian.

Shima: Berumur 21 tahun. Walaupun paling tua dalam kumpulan namun agak penakut. Fobia dengan ular.

................................................................

Suhaila, Amira dan Shima adalah tiga sekawan yang menyewa rumah yang sama. Walaupun Shima lebih tua namun sikapnya yang penakut menyebabkan Suhaila terpaksa menjadi ketua apabila melakukan apa sahaja aktiviti mereka bersama.

Mereka bertiga baru sahaja pulang dari menonton filem seram Korea Selatan, Gonjiam. Shima yang penakut sering kali menjerit ketika adegan seram tiba mengganggu penonton yang hadir.

Amira: Kau ni Shima kontrol lah sikit suara tu. Semua orang pandang kat kita. Malu betul la.

Shima: Kau kan tahu aku bukan suka dengan benda-benda macam ni. Apasal korang ajak aku tengok cerita tu?

Suhaila: Dah lah benda dah jadi pun. Tapi aku nak bagitau korang aku ada projek baik punya.

Shima: Projek apa?

Suhaila: Aku dapat tahu ada area rumah pangsa terbengkalai kat area utara sini. Aku nak kita buat courage challenge kat situ.

Amira: Aku setuju!

Shima: Korang ni dah gila ke? Tak kan takde benda lain kot yang boleh kita buat? Please la jangan ajak aku buat benda-benda macam ni.

Suhaila: Kau kena ikut. Dah dua bulan kau kantoi duit sewa, kitaorang yang tolong. So nak tak nak kau kena ikut kitaorang.

Shima terpaksa mengikut kehendak dua rakannya kerana telah berhutang dengan mereka. Mereka bergerak ke kawasan perumahan yang sudah terbengkalai sejak sekian lama dengan kereta yang dipandu oleh Shima. Mereka tiba ketika jam menunjukkan pukul 12.00 malam.

Suhaila: Okey, kita dah sampai. Sediakan lampu suluh masing-masing. Aku nak kita naik sampai tingkat paling tinggi lepas tu kita selfie sama-sama. Shima, kau jangan nak lari mana-mana pulak.

Shima hanya mendengus marah dan terpaksa mengikut kawan-kawannya. Mereka bergerak sampai ke tingkat atas dan masuk ke dalam rumah yang kosong. Selepas selfie bersama mereka terkejut mendengar bunyi pintu dihempas.

"BAMMM!"

Shima: Aku takut weh. Kita balik je la.

Amira: Dah alang-alang kita sampai kat sini tak nak balik macam tu je. Jom kita tengok. Entah-entah angin je kot.

Mereka bergerak menuju ke arah bunyi pintu dihempas namun tidak kelihatan apa-apa yang menarik perhatian.

Tiba-tiba, kedengaran bunyi mendesir yang kuat dan banyak. Shima menjadi ketakutan.

Shima: Bunyi apa tu? Tak kan ada ular banyak kat tempat ni?

Suhaila: Aku pun tak sedap hati ni. Jom kita blah.

Belum sempat mereka beredar, kelihatan beberapa objek yang panjang menjalar di atas lantai menuju ke arah mereka. Bukan ular tetapi mirip tentakel dalam jumlah yang sukar dihitung. Apa yang mengejutkan hujung semua tentakel mirip kepala zakar lelaki. Malah lubang zakar itu memancutkan dan meleleh cecair berwarna kehitaman.

Amira: Lari!

Mereka bertiga melarikan diri menuruni tangga namun ada tentakel-tentakel yang tidak kelihatan pangkalnya menaiki tangga menghalang mereka.

Suhaila, Amira dan Shima terperangkap lalu masuk ke dalam sebuah bilik. Namun begitu pintu bilik tidak berkunci dapat ditolak oleh tentakel-tentakel yang tidak memiliki tubuh.

Mereka menjerit meminta tolong. Beberapa tentakel membelit tubuh mereka dan mencarik pakaian yang mereka pakai. Tudung Suhaila tidak disentuh. Kaki dan tangan mereka dibelit memaksa mereka terbaring dalam keadaan terkangkang.

Suhaila, Amira dan Shima dapat melihat tiga tentakel yang memiliki kepala zakar yang lebih besar menuju ke arah kemaluan mereka yang terdedah. Mereka cuba meronta dan menjerit-jerit.

Kepala zakar tentakel dirasakan merobek selaput dara dan menusuk-nusuk dengan dalam. Mulut mereka turut disumbat dengan salah satu daripada tentakel-tentakel yang masuk ke dalam bilik.

Air mata mereka berlinangan kerana kesakitan. Tidak cukup dengan itu mereka turut merasakan lubang dubur mereka turut diterokai sehingga terasa senak di dalam perut.

Suhaila, Amira dan Shima merasai kepala zakar tentakel mengembang menguncup dalam kemaluan mereka. Dalam keadaan kesakitan mereka bertiga mengalami orgasma yang kuat.

Mereka dapat merasakan ada cecair yang panas masuk ke dalam tubuh melalui tekak, faraj dan dubur. Kesemua tentakel lain turut menyemburkan cecair panas berwarna hitam ke tubuh mereka bertiga.

Suhaila, Amira dan Shima pengsan tidak sedarkan diri.

Apabila tersedar mereka mendapati bahawa mereka berada di sebuah hospital. Keluarga Suhaila dan boyfriend Shima cuba mencari mereka selepas mereka hilang selama dua hari.

Mereka ditemui selepas pencarian melalui GPS tracking kereta Shima dan mengesan perjalanan mereka ke kawasan perumahan terbengkalai.

Mereka ditemui dalam keadaan telanjang bulat namun pemeriksaan perubatan mengesahkan mereka tidak dirogol. Tiada sebarang kesan penerobosan pada kemaluan mereka. Malah ujian darah menunjukkan hasil negatif kepada sebarang kesan dadah.

Suhaila, Amira dan Shima kebingungan. Mereka hanya dapat memberitahu tidak mengingati apa yang berlaku.

Selepas kejadian itu mereka meneruskan hidup seperti biasa.

.

.

.

Sebulan kemudian,

12.00 malam.

Suhaila, Amira dan Shima kembali ke kawasan rumah pangsa yang terbengkalai. Mereka menaiki tangga menuju ke tingkat paling atas.

Ketiga-tiga gadis menanggalkan pakaian mereka sehingga telanjang bulat. Suhaila tidak menanggalkan tudung kepalanya. Mereka berdiri tegak menunggu sesuatu.

Kedengaran bunyi desiran yang kuat. Dari tingkap dan pintu bilik kelihatan banyak tentakel berkepala zakar masuk lalu menuju ke arah mereka.

Kisah Mistik ErotikWhere stories live. Discover now