[29] Second Wedding?

266 29 5
                                    

Seminggu kemudian...

Youra di bawe ke satu tempat yang tidak diketahuinye. Jungkook dan Areum terlebih dahulu pergi tanpenye. Katenye ade suprise. Die hanye mengikut arahan Jungkook untuk pergi ke tempat tersebut.

Sampai sahaje di tempat yang dituju...

Youra keluar dari kerete. Gadis itu melihat sekeliling bagi mengetahui lokasi yang die berade. Tibe-tibe ade seorang gadis menyape die.

"Cik Kang Youra?" tanye gadis itu.

"Ye saye..." balas Youra terkaku.

"Saye pelayan cik Youra untuk hari ini... Cik diminte ikut saye." arah pelayan lalu berjalan dihadapan. Youra hanye mengikuti langkah pelayan itu dari belakang.

Mereka pun berjalan sehinggalah sampai di satu bilik. Bilik yang merupekan bilik tukar pakaian. Pelayan itu lalu mengeluarkan satu pakaian yang sangat cantik.

"Saye di beri arahan oleh encik Jeon Jungkook supaye cik Youra menukar pakaian ke pakaian ini. Cik diminte tukar sekarang." kate gadis itu lalu menghulurkan pakaian itu kepade Youra. Youra hanye mengambil pakaian itu dengan tande tanye. Pelayan itu lalu keluar dari bilik itu untuk memberikan ruang untuk Youra tukar pakaian.

Selepas beberape jam kemudian...

Youra sudah pun siap menyarungkan pakaian yang disuruh. Gadis itu juge turut didandan bagaikan pengantin. Youra kelihatan sangat cantik bak bidadari.

 Youra kelihatan sangat cantik bak bidadari

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Cik Youra... Jike cik dah bersedie, kite boleh mulekan upacare ni sekarang..." kate pelayan itu.

"Upacare ape ni?" tanye Youra pelik.

"Cik cume perlu ikut saye sahaje." kate pelayan itu.

"Okay..." balas Youra patuh. Die lalu mengikuti pelayan itu sekali lagi.

Tibe di satu tempat...

Youra masuk ke satu tempat yang gelap tanpe pelayan itu. Gadis itu tidak nampak ape-ape kerane lampu yang tidak dipasang. Dalam beberape saat, lampu mule menerangi tempat itu. Youra kelihatan sangat terkejut bile melihat ape yang Jungkook telah sediekan untuknye. Ramai orang hadir ke majlis tersebut bagi meraikan mereka berdue.

 Ramai orang hadir ke majlis tersebut bagi meraikan mereka berdue

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[✔] ᴀ ɢɪʀʟ ᴛᴏ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ➳ᴊᴊᴋWhere stories live. Discover now