Rangkap Ketujuhbelas - Ekspedisi VIII : Hari Kedua | Pesta & Impian

31.4K 270 15
                                    

Suasana di villa indah kepunyaan Tan Sri Robert Lee tenang dan damai seperti selalu. Diisi suasana yang hening dengan bunyi-bunyian unggas membuatkan sesiapa yang berkunjung mampu mendapatkan ketenangan dan mampu berfungsi sebagai 'escape place' bagi mensucikan aura negatif didalam badan mereka. Namun demikian, tidak bagi bilik menyambut tetamu. Jeritan dan raungan Anne kuat kedengaran hingga menembus keluar sedikit nota bunyinya menembusi pintu kayu yang tebal. Tan Sri makin bernafsu apabila gadis cina yang kurus dan bertubuh kecil itu cuba meronta dalam raungan yang gegak gempita. Namun mampukah Anne melawan kudrat lelaki dewasa dengan tangannya dipegang kejap oleh Lisa?

Makin lama, makin dia mengerti. Jeritannya hanya memberi suntikan ekstasi yang lebih kepada Tan Sri Robert Lee. Tersenyum Tan Sri melihat Anne yang kini telah dirodok lubang duburnya dengan batang zakar Tan Sri. Merah menyala lilitan lubang dubur Anne
Kesat tidak berpelincir ditonyoh masuk keluar secara paksa. Dalam esakan tangis, Anne menyerah. Menyerahkan tubuhnya untuk dipergunakan sepuasnya oleh Tan Sri Robert Lee, seorang ahli perniagaan yang tersohor di Malaysia. Dia pasrah. Walau sedikit terkejut apabila tanpa amaran dan kerelaan dirinya, Tan Sri melakukan tojohan anal kepada tubuh kecilnya. Tan Sri Robert Lee menguji pandu tubuh Anne selama 3 hari. Dalam masa sehari sekurang-kurangnya 3 kali Tan Sri akan turun dan memuaskan nafsu seks buasnya pada Anne. Anne pula tidak henti-henti menjerit dan menangis. Bagai hamba tawanan seks dirinya diperlakukan. Pelbagai gaya dilangsungkan. Lokasi sentiasa berubah. Stor, ladang, bilik, bilik kurungan antara tempat dia dilapah. Adakalanya tangan Anne diikat dan dia dipasungkan pada tiang salib dan dalam keadaan kakinya terkangkang. Adakalanya diikat dalam keadaan duduk bertinggung. Tiap detik didatangi oleh Tan Sri Robert Lee berkali-kali. Mulut, lubang faraj, biji kelintik, puting susu, payudara, punggung, dan lubang buntut Anne teruk dikerjakan. Sehinggalah tiba hari ketiga dimana Lisa mengunjungi dirinya.

Kreeeeeeekkkk~

Pintu besi bilik bawah tanah dibuka oleh Lisa. Matanya dilirikkan pada Anne. "Hemmmm....teruk Tan Sri kerjakan kau babe!", kata Lisa sambil berjalan menghampiri Anne yang sedang diikat tangannya terbuka melekat didinding dan kakinya terbuka terkangkang. Anne mendongak lemah mencari kelibat akan gerangan siapa yang menghampirinya. Tubuh Anne tersisa dengan kesan lebam dan kemerahan. Hanyir dengan sisa-sisa air mani,mazi dan air liur yang bercampuran menepek ditubuh dan wajahnya. Lisa mula membuka perlahan-lahan ikatan tali yang mengikat tubuh badan Anne lalu dipikulnya bersama dengan bantuan seorang lagi maid yang tunggu diluar. Anne dipapah menuju ke satu bilik. Kemudian badannya dibersihkan oleh dayang-dayang villa Tan Sri dihadapannya yang duduk diatas kerusi. Terletak depan tub mandi.

"So....how was it? Still wanna work for me?", tanya Tan Sri Robert Lee sambil menyalakan sebatang cigar. Anne lemah mendongakkan kepalanya lalu memandang kearah Tan Sri. Bibirnya terukir satu senyuman tawar. Masih lemah. "O...of co..urse~", ujar Anne. Suaranya serak. "Hmpph!! Interesting!! Welcome aboard...Anne!! Our villa head chef position will be yours!", kata Tan Sri dengan teruja lalu berdiri dan meninggalkan Anne yang sedang dimandikan oleh Lisa. Setelah diterima untuk bekerja di villa Tan Sri Robert Lee sebagai ketua chef, boleh dikatakan setiap malam Anne, Lisa dan Cathy akan memberikan servis kepada Tan Sri. Sehinggalah pada suatu hari, Tan Sri Robert Lee mula menolak mana-mana kunjungan maidnya untuk bersenggama. Bertahun-tahun lamanya telaga yang digali dengan ganas oleh Tan Sri terkambus. Saban waktu hanya melempiaskan nafsunya bersama teman-teman maidnya yang lain. Namun kini, saat ini, ketika ini dihadapannya berdiri 4 orang gadis jelita dengan 2 darinya sedang memberikan servis seksual kepada Imran dengan menggunakan tangan dan mulut mereka. Alisya, Vicky, Cathy dan Lisa sedang berdiri telanjang bulat dihadapan Imran. Manakala Mona pula tidak henti-henti mengulum kepala zakar Imran. Disamping itu, tangan lembut Joanne mengocok-ngocok batang zakar Imran dihadapannya. Objek pujaan semua wanita kini terpampang dihadapannya tidak dibalut malah diramas dan disedut. Membulat biji matanya melihat akan keindahan rupa batang zakar Imran yang mengeras. Lain benar rupa paras dan saiznya jika dibandingkan dengan Tan Sri. Zakar Tan Sri jauh lebih pendek dan mempunyai saiz yang biasa. Dihadapannya kini berdiri teguh zakar yang sekali ganda lagi besar daripada zakar yang selalu merodok lubang kemaluannya dahulu. Kepala zakar Imran kembang berkilat, besar dijilat Mona. Batang zakarnya keras, dicorakkan dengan jalur-jalur urat yang berselirat menimbul menjadi tekstur tambahan. Yang paling mengejutkan dua telapak tangan Joanne diperlukan bagi mengocok zakar Imran. Walaupun begitu, tetap masih tersisa sedikit. Bebola kerandut telur yang bulat dan besar. Betul-betul menghilangkan warasnya. Nafas Anne makin turun dan naik. Tubuhnya terasa hangat. Kepalanya memusing. Cathy, Lisa, dan Vicky kini berjalan mendapatkan dirinya yang masih duduk dan sekadar menjadi penonton.

Sebumbung Bersama 4 Gadis Jelita - SekunderKde žijí příběhy. Začni objevovat