Bonus Cerita Tepi 02 : Selingkuh

22.2K 191 30
                                    

Kejadian tempoh hari dimana Imran bertindak mengintai pasangan ibu dan bapa saudaranya menjalinkan ikatan batin diantara suami dan isteri telahpun berlalu selama 2 minggu. Semenjak daripada itu, Imran selalu terbayang akan bentuk payudara Makcik Khadijah. Tambahan pula dengan selamba ibu saudaranya itu memberikan tayangan eksklusif kepada dirinya dengan mempersembahkan payudaranya untuk dijadikan tontonan Imran. Membuatkan dirinya menjadi tidak keruan. Masih segar didalam ingatan akan saat dia menjejakkan kakinya ke alam dewasa. Terpancut tanpa paksaan diatas tontonan yang berlaku secara tidak rasmi dan tidak pula diundang. Hinggakan perkara itu mengganggu gugat prestasi pembelajarannya disekolah. Masakan tidak, memorinya masih segar dengan gambaran jelas payudara wanita. Membuatkan pandangan matanya hanya tertumpu kepada bahagian dada wanita. Tidak terlepas para barisan guru dan rakan sekelasnya, pasti dia akan mengintip dan memerhati dengan penuh bernafsu.

Pada 4 hari sebelumnya, telah berlangsung satu ujian pertengahan tahun bagi para pelajar tingkatan menengah rendah. Hanya tingkatan 1 hingga 3 yang menjalani peperiksaan tersebut. Pada hari itu, keputusan dan kertas jawapan mulai diedar pada para pelajar semula. Suasana didalam kelas sedikit bingit dengan sesi perbualan diantara para pelajar yang membandingkan markah sesama mereka semua. "Imran!!!", panggil guru kelasnya. Seraya itu, Imran terus bangun dan menapak berjalan menuju ke meja guru yang terletak dihadapan. "....duduk kejap Imran.", kata Cikgu Nadia selaku guru kelasnya apabila Imran telah berdiri disebelahnya. Imran mendengar pintaan gurunya lalu duduk diatas kerusi yang diletakkan disebelah meja guru. Sejurus itu, satu bauan wangi yang gemersik melulu masuk kedalam rongga hidungnya. "Wangi...", kata Imran didalam hati. Terus diangkat kepalanya yang sebentar tadi tertunduk dan menghalakan pandangan matanya kearah kertas periksa yang diletakkan diatas meja, langsung diperhatikan akan rupa paras guru kelasnya iaitu Cikgu Nadia. 

Wajah Cikgu Nadia yang berkulit kuning langsat diamati olehnya. Lalu pandangan matanya terus turun kearah bahagian dada. Khusyuk memerhatikan akan payudara Cikgu Nadia yang sedikit terpenyek apabila tubuh Cikgu Nadia berada dekat dengan bucu meja. Imbasan imej payudara Khadijah mulai meniti didalam benaknya. ".............Imran? Kamu dengar tak ni?", tanya Cikgu Nadia apabila mendapati Imran gagal menjawab soalan yang ditanya olehnya. "Ya...ya cikgu!", balas Imran spontan. "Kamu ni budak yang pandai Imran. Budak yang cerdik. Saya rasa sedikit kecewa bilamana keputusan kamu pada ujian kali ni kurang memberangsangkan!", kata Cikgu Nadia. Imran terdiam. Kepalanya memusing. Hilang fokusnya. Dengan bauan yang wangi, ditala pula dengan keadaan payudara Cikgu Nadia yang sedikit terpenyek ditekan dibucu meja membuatkan kepalanya melilau kehilangan punca dan tali pegangan. "Ada apa-apa yang buat kamu hilang fokus terhadap pembelajaran ke Imran? Sayang laa bila rekod kamu ni dah mula tercalar....! Kamu tengok ni...hanya dua matapelajaran sahaja yang kamu dapat A. Yang lain? B. Subjek geografi pula kamu dapat C. Ada masalah ke Imran? Kalau ada apa-apa yang cikgu boleh tolong...cikgu akan cuba tolong.", kata Cikgu Nadia. "Err....emm....saya...saya hilang fokus sikit cikgu!", balas Imran sedikit tergagap. "Hilang fokus sebab apa? Masalah keluarga? Atau ada sebab lain?", balas Cikgu Nadia. "Emmm...saya terlalu banyak berfikir akan benda-benda yang tak sepatutnya cikgu!", balas Imran. "Heeemmm....kalau macam tu cuba kamu ceritakan benda apa yang kamu fikirkan tu?", balas Cikgu Nadia. "Ehh....emm....tak...tak apa kot cikgu. Saya janji....saya akan cuba berikan yang terbaik selepas ini. Maafkan saya cikgu.", balas Imran sambil kepalanya menunduk. Takut untuk diangkat semula kerana bukan wajah Cikgu Nadia yang akan dilihat, tetapi perhiasan tubuhnya. "Hemm...baiklah! Kalau kamu cakap macam tu....saya tuntut janji kamu ni nanti! Dah...kamu boleh pergi.", balas Cikgu Nadia sambil menghulurkan keputusan ujian pertengahan tahun kepada Imran. 

Sebumbung Bersama 4 Gadis Jelita - SekunderWhere stories live. Discover now