Wstałam jak poparzona z krzesła.
Suga- Mów.
Namjoon- Chodźmy do salonu.
Wszyscy zeszli na dół i usiedli na kanapie.
Tae- Więc? Co jest naszej T/I?- powiedział zmartwiony.
Namjoon- Zacznę od dobrej. Więc nie jesteś mieszańcem. Jesteś dokładnie taka, jak my.
Suga- To jeśli jest taka, jak my...co się dzieję?
Namjoon- Pod wpływem zmieszania naszych krwi doszło do zwiększenia niektórych komórek. Dlatego T/I będzie miała prawdopodobnie duże pragnienie i nie będzie patrzeć, czy to człowiek. Po prostu będzie szukać krwi.
Jimin- Czyli może zabić człowieka?- zmarszczył brwi.
Namjoon- Tak ale to pragnienie będzie czuła tylko przez jakiś czas. Mam taką nadzieję.
T/I- A co jeśli będę chciała się spotkać z rodziną?
Namjoon- Myślę, że najlepiej będzie jak nie będziesz wychodzić przez najbliższy miesiąc.
T/I- Ok...a jak będę głodna to będę zabijała zwierzęta?
Kook- No na pewno ten zając, nie będzie pierwszy. Ale mamy specjalne napoje.
J-hope- Nie musisz się martwić mała.- uśmiechnął się.
T/I- Jak mam się nie martwić, jak mogę zabić człowieka.- schowałam twarz w dłonie.
Suga- Nie pozwolimy na to. Dlatego będziesz mieszkać tu. Nie możesz wychodzić poza dom.
T/I- Dobrze...
Jin- No dobra. Początkujący demon jest głodny, więc idę robić obiad- puścił mi oczko i wyszedł z salonu. Po chwili każdy poszedł w swoją stronę, a ja siedziałam na kanapie myśląc, jak będzie wyglądało moje życie jako demon.
Suga- Skarbie...im bardziej będziesz myślała o tym, tym będzie gorzej.
T/I- Zapomniałam, że czytasz mi w myślach..- uśmiechnęłam się.
Suga- Przyzwyczaisz się.
T/I- Ej mam pytanie- spojrzałam na niego.
Suga- Jakie?
T/I- Jestem demonem...to też mam taki tatuaż?- wskazałem na obojczyk chłopaka.
Suga- Mówiłem ci już, że są demony bez tatuaży.
T/I- No tak wiem ale...jeśli go nie mam, to będę żyła wiecznie?
Suga- Prawdopodobnie.- uśmiechnął się.
T/I- A ty?
Suga spojrzał na mnie z smutkiem w oczach.
Suga- Nie myśl o tym, tylko chodź jeść- wstał i poszedł do kuchni.
Nie wiedziałam co o tym myśleć. Nie chcę, żeby Suga odszedł. Może to tylko sen, ale zasnąć na kilkanaście lat? Nie mogę go stracić...
___________
Dzień dobry!!!!❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
C14 ~<Min Yoongi>
Romance《W TRAKCIE KOREAKTY》 - Wierzysz w demony....? - Nie...one nie istnieją..... W opowiadaniu mogą pojawić się: - sceny 18+ - sceny brutalne. - przekleństwa. ♡premiera pierwszego rozdziału- 10.05.2020r