Part 54

9.5K 285 132
                                    

שמתי את עגילי החישוק הכסופים שלי ואת השרשרת הכסופה, נעלתי נעליי עקב כסופות והשפרצתי את הבושם הקבוע שלי שניק אוהב. 

ניק לוקח אותי היום לדייט, הדייט הרשמי השני שלנו.
הפעם הוא דווקא כן לוקח אותי למסעדת יוקרה, ואמר שיש לו הפתעה בשבילי. אני לא יודעת אם לצפות למשהו טוב או רע, אז לבינתיים אני נשארת ניטרלית.

לבשתי שמלת סאטן בגזרת מיני בצבע ורוד, ושמתי את התכשיטים הקבועים שלי שהיו עשויים מכסף אמיתי. סידרתי את שיערי עם בייביליס ומחליק, העברתי אודם עדין על שפתיי ושמתי מסקרה, נשארת פשוטה.

שמתי את הטבעת שאחי קנה לי על ידי, והדמעות עמדו בעיני. עצרתי אותן מלצאת וחייכתי חיוך שברירי. התעשתתי על עצמי, לקחתי את הקלאץ׳ שלי וירדתי למטה, כשרעש נקישות העקב שלי על רצפת הפרקט משכו את תשומת ליבו של ניק.

חיוך היה על פניו כשבחן את גופי אך תוך כדי שבחן אותי חיוכו ירד. המשכתי להתקדם אליו והוא הרים את מבטו המעט כועס אל מבטי התמים שמנסה להבין מה קרה.

״מה?״ שאלתי מסתכלת על עצמי מנסה לחפש אם יש משהו על שמלתי

״מה את לובשת?״ אמר עם קצת כעס בקולו.

״שמלה״ אמרתי כשפרצופי עדיין מבשר על חוסר הבנה.

״זאת שמלת מיני מיה״ אמר והכעס עדיין היה שם.

נתתי לעצמי רגע להסתכל עליו ולבחון אותו, הוא לבש מכופתרת שחורה שהבליטה את שריריו באופן בלתי יאמן, יחד עם מכנס אלגנט שחור ונעליי אלגנט שחורות. ריח האפטרשייב שלו שהתערבב עם הבושם שלו גרם לי לאבד את חושיי לרגע, והשיער שלו היה מעט מבולגן. הוא נטף סקס, יופיו גרם לי להסתחרר מעט ולרצות לקפוץ עליו.

חזרתי להתמקד במילותיו וההבנה הכתה בי.

״את לא יוצאת ככה״ קבע. התקרבתי אליו והנחתי את ידי על חזהו, יודעת שהוא נרגע

״למה?״ שאלתי מסדרת את הצווארון הקטן בחולצתו.

״אני לא צריך שיסתכלו על מה ששלי״ אמר רגוע יותר ושם את ידיו על גבי התחתון. פרפרים שוב הופיעו בבטני כששייך אותי אליו, וחיוך קטן הופיע על פניי.

״אבל אני איתך ואותך אני אוהבת,״ אמרתי מסתכלת ישירות בעיניו. הוא נאנח

״שימי את זה״ אמר והביא לי את הבלייזר שהיה על כסא האי. הנחתי את הבלייזר על כתפיי והחזקתי את הקלאץ׳ שלי.

״ולשם שינוי רציתי להיות יפה בשבילך״ סיימתי את מה שהתחלתי לומר בביישנות והרמתי את כתפי, מתקדמת אל הדלת מותירה אותו מאחוריי. הושטתי את ידי כדי לפתוח את הדלת ובבת אחת נמשכתי לכיוון הנגדי לדלת.

Need you close to me Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang