Part 79

6.5K 222 22
                                    

לאחר משהו כמו רבע שעה שעמדנו שם, פצחתי את השקט, ״מה אני צריכה ללבוש להערב?״ שאלתי בקול רגוע וחלש

״תתגנדרי״ אמר בפשטות ונאנחתי,

״אוקיי״ אמרתי,

״אבל אם אני מגזימה או ההפך זו אשמתך״ אמרתי עם אצבע מאשימה מצביעה עליו דרך המראה. הוא צחקק בגבריות ואני מצחקקת אחריו.

״תכנסי להתקלח, אנחנו יוצאים עוד שעה״ אמר והסתכלתי עליו בשאלה,

״ארבע זה ממש מוקדם לארוחת ערב״ אמרתי

״הנסיעה תהיה ארוכה״ אמר והרמתי את כתפי, הוא נשק לראשי ויצאתי משריריו שעטפו אותי, מרגישה בחוסר החום שלו על גופי ולשנייה אני מרגישה מפוחדת וחשופה, אך הביטחון שלי חזר תוך שניות והתקדמתי למקלחת, כשהוא סגר את הדלת.

נכנסתי למקלחת לאחר שפשטתי את בגדיי, נרגעת תחת זרם המים החמים. ליטפתי את בטני וחייכתי, אך מועקה שוב הורגשה בחזי כשחשבתי על הריב הלא פתור שלנו.

הייתי כל כך מבולבלת, הוא כועס עליי? אני כועסת עליו? אני רוצה בחתונה כל כך מוקדם? היו אינסוף שאלות לא פתורות בראשי, החלטתי שאדבר על זה איתו בארוחת הערב.

יצאתי מהמקלחת לאחר שסיימתי, מרחתי את הקרמים שלי ויצאתי לארון. הלכתי לחלק השמאלי והרחוק שבארון שמלא בשמלות ערב, חייכתי לעצמי נאנחת והתחלתי לחפש משהו.

בחרתי בשמלה לבנה וצמודה מסאטן עם כיווצים ועם כתפיות נופלות. לקחתי אותה מהקולב והלכתי לבחור הלבשה תחתונה.

לקחתי תחתון חוטיני שחור תחרה, והתלבשתי. השמלה ישבה עליי בצורה מושלמת, היא הבליטה את קימורי בצורה מאוד מחמיאה. שמתי נעליי עקב בצבע זהב עם יהלומים, והלכתי לשים את התכשיטים שלי.

שמתי צמיד ואת עגילי החישוק הזהובים שלי, שמתי את שרשרת בצבע זהב עם תליון פס אופקי, וטבעת האירוסין שהורדתי מאצבעי תפסה את עיני, בהיתי בה במשך כמה רגעים עד שהחלטתי לשים אותה על האצבע.

ייבשתי את שיערי עם הפן והחלקתי אותו, לאחר מכן העברתי עליו בייביליס והשארתי אותו לנוח על כתפי. ניגשתי לשידת האיפור שלי והתאפרתי, טיפה משקיעה יותר בעצמי הפעם, שמתי מייקאפ ועוד כמה דברים שגרמו לעורי לזהור ולהיראות יותר חלק, הבלטתי את שפתיי עם עיפרון והעברתי עליהן אודם קליל, עשיתי קו איילינר שחור ושמתי צללית בהירה שהבליטו את עיני במורה מושלמת, והבלטתי גם כן את ריסיי בעזרת מסקרה.

לאחר שבחנתי את עצמי שוב ושוב במראה ואהבתי את איך שנראיתי, לקחתי את קלאץ׳ השאנל הלבן שלי והכנסתי בו דברים הכרחיים, הכנסתי בנוסף את הטלפון שלי ובחנתי את עצמי פעם אחרונה במראה, ויצאתי מהחדר מכבה את האור.

Need you close to me Место, где живут истории. Откройте их для себя