Part 63

8.3K 316 187
                                    

הגעתי לשפת הים אך לא ראיתי אף אחד, ״בייב?״ קראתי והסתובבתי כדי לחזור, אך נעצרתי במהירות למראה עיני.

הוא היה שם מולי, כורע ברך ומחזיק קופסה בידיו. נשימותיי נעשו כבדות וליבי דפק במהירות שיא. עיני התמלאו דמעות וקפאתי במקומי.

הוא הסתכל בעיני וראיתי בעיניו משהו שמעולם לא ראיתי בעיניו.

״לא יכולתי לדמיין שאשרוד כמה ימים בלעדייך. בלי להריח את הריח המהפנט שלך, בלי לשמוע את הצחוק שאני מאוהב בו, בלי לראות את הפנים שגורמות לי לאבד את הדריכות שלי, בלי לנשק את השפתיים המשכרות האלו,״ התחיל לומר ודמעה ירדה מעיני. אני מדמיינת?

״אבל כשהימים האלו הגיעו איבדתי את עצמי, והחלטתי שאני אף פעם לא אתן לזה לקרות שוב״ אמר ונשכתי את שפתיי ועוד דמעה ירדה לה

״המחשבה על כך שרק איתך אני רוצה לבלות את החיים שלי לא עוזבת אותי, וכשנתתי לך ללכת לחודשיים עשיתי את הטעות הכי גדולה בחיים שלי, ובגלל זה,״ אמר פותח את הקופסה ויבבה קטנה וחלשה של בכי ואושר יצאה מפי, ושמתי את ידי על פי

״מיה פיטרס, התנשאי לי?״ שאל. לא חשבתי פעמיים לפני שהנהנתי, הוא לקח את ידי, ושם את הטבעת עם היהלום שאי אפשר לפספס מקילומטרים עליה.

הוא קם ונשק לשפתיי בתשוקה מלפף את ידיו סביב גבי, וכך גם אני מלפפת את ידי סביב צווארו. התנתקנו ומשכתי באפי והדמעות לא הפסיקו לרדת,

״אני אוהב אותך״ אמר

״אני אוהבת אותך״ אמרתי ונשענתי על חזהו עם ראשי, עמדנו שם במשך כמה רגעים, בזמן שאני מעכלת את מה שקרה הרגע.

הסתכלתי עליו ועיניו ירדו אל שפתיי לרגע, ונשק להן בתובעניות. הוא הרים אותי בתנוחת כלה ואני מצחקקת תוך כדי הנשיקה. הוא לקח אותי בחזרה לוילה ועלה במדרגות. הוא נכנס אל השירותים ופתח דלת זכוכית לאמבטיה הגדולה המלאה בקצף, שמשקיפה על הים ועל השקיעה שיש עכשיו.

כל החדר עם האמבטיה היה מלא בנרות רומנטיים ובעליי ורדים
אדומים ולבנים, הוא בהחלט יודע כמה אני אוהבת שזה לא מוגזם מדי.

הוא הצמיד את שפתינו והניח אותי על הריצפה, מוריד ממני את השמלה הלבנה שלבשתי, משאיר אותי בהלבשה תחתונה. הוא הוריד את הבגדים שלו ואת ההלבשה התחתונה שלי, ונכנס אל אמבטיית הקצף הענקית, ומכניס אותי אחריו כך שאני בין רגליו. נשענתי על חזהו והוא לקח את כוסות היין שהיו לידינו ונתן לי אחת מהן.

רגליי היו מקופלות כך שהיה ניתן לראות את יריכי וברכי מחוץ למים. שמתי את ידי עם הטבעת עליהן ובהיתי בה,

Need you close to me Where stories live. Discover now