Dubok, muški glas se oglasio iza mene sa prislonjenom rukom na moje rame. Automatski sam se okrenula, pogledavši iza sebe i tek tada sam ostala zbunjena ugledavši totalnog neznanca. Visok, crn dečko u crnoj, uskoj majici koja je dodatno izražavala njegovu oblikovanu figuru. Njegov osmijeh mi je na trenutak dao podršku koju nisam imala. Vratila sam pogled na Anđelu i pokušavala se smiriti.
Radnik: Idite na kasu, platite.
D: Ali ne mogu uzeti novac od tebe.
Pogledala sam dečka koji je u ovom trenutku bio naš spasitelj.
xxx: Imaš li drugo riješenje?
Ponovo mi se osmijehnuo dok sam ja spustila glavu jer sam i sama svjesna da nemam izlaza iz ove situacije.
xxx: Idemo.
Pružio je Anđeli ruku, a ona mu je uzvratila iako smo je učile da ne ide nigdje sa neznancima. Krenula sam za njima u istom momentu i u par koraka smo došli do kase.
xxx: Trebamo platiti ono što je razbila mala ljepotica.
Pružio je račun koji su prethodno ispisali radnici koji su galamili na nas. Stojala sam pored njih, čekajući da plati. Nakon što je platio i kada su krenuli ka izlazu, Anđela mi je pružila ruku, ne puštajući njegovu.
D: Do kada imam rok da ti vratim novac?
Pitala sam ga izašivši iz trgovine.
xxx: Ne trebaš mi vraćati.
D: Ali..
Nije mi dopustio ni da završim rečenicu, prekinuo me je.
xxx: Možete mi se odužiti.. tako što ćemo otići na sladoled, ali da vas počastim.
Gledajući u svog spasitelja, izgubila sam se u njegovim očima i niti jednu riječ nisam izgovorila tek kada se obratio mojoj sestrici, došla sam u realnost.
A: Hocu cadojed keka
xxx: Idemo?
Pitao me je.
D: Ako je to jedini način da ti se odužim.
Znala sam da ću imati problema sa dečkom ako sazna za ovo, ali morala sam mu se odužiti bar na neki način jer ogromnu svotu novca je dao za glupu vaznu.
xxx: Parkirao sam tu na parking.
D: A ne, mi smo za to da prošetamo.
Nije ni pokušao da me nagovori već je krenuo koračati držeći Anđelu za ruku s tim davajući do znanja da i sama krenem.
xxx: Preslatka si, curice, znaš.
Obratio se Anđeli nakon što smo izašli iz slastičarne.
A: Faja.
D: Morale bih krenuti kući već smo dugo vani.
xxx: Želim još jednu malu stvar samo.
YOU ARE READING
Tvoja ljubav je gorka (Završena)
ActionMogu ti objasniti? "Nemaš ti meni ništa više objašnjavati!" Dorotea. "Tvoja ljubav je gorka!"