139. dio

408 16 0
                                    

● DOROTEA POV ●
Gledala sam ga dok su mi se oči punile suzama, šta ako je on upravu? Šta ako me zaista ne žele roditelji, šta ako me Matija ne želi više? Slobodnom rukom sam obrisala suze te šmrcnula par puta pokušavajući suzdržati suze jer ne želim da me on gleda slomljenu.
I: Šta bi bilo s tobom ako i ja kažem da me ne zanimaš više?
D: Voljela bih to.
I: Ne bi imala gdje da budeš. Jesi svjesna toga?
D: Pa prije bih i da umrem nego da budem s tobom.
Bez imalo straha sam izgovorila, ne mareći za posljedice, nije me zanimalo hoće li me udariti po ko zna koji put jer sam već bila uništena psihički pa svaki fizički bol i nisam osjećala mnogo. Svi ti fizički bolovi su prolazili dok je onak psihički ostao u meni i izjedao mi dušu, srce i svaki unutarnji organ iz dana u dan. Umjesto udarca, dobila sam njegov uzdah na vratu. Pokušala sam se izvući, ali bezuspiješno. Njegove ruke su se nalazile na mojim kukovima dok me je privlačio sve više sebi, a usne su mu šarale po mom vratu. Gadila sam se sama sebi, nisam mogla izdržati više pa sam ga gurnulu od sebe i krenula trčati, ali ubrzo sam se zaustavila, kada me je stigao.
I: Želiš da probudiš divlju stranu u meni?
● MATIJA POV ●
Krenuo sam ući bez da pogledam u nju, ali me je uhvatila za ručni zglob te dozvala moje ime što me je natijeralo da je pogledam.
L: Dođi.
Tiho je rekla i krenula prema izlazu, sklonio sam njenu ruku sa svoje te krenuo za Petrom.
L: Svidjeti će ti se ono što imam za reći.
Povukla me je za jaknu. Petar je pogledao u nas te mi slegnuo ramenima.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now