22. dio

785 30 1
                                    

Zaprepašteno sam gledala u njega nakon zadnje rečenice. Nisam znala ni šta da mislim ni šta da kažem.
D: Igore?
Dozvala sam ga posve tiho dok je on gledao ispred sebe.
I: On je vođa Walker-a.
Nisam mogla da vjerujem šta čujem. Zar je Matija toliko opasan? S druge strane ako je takav zašto je prema meni bio dobar? Umjesto da razmišljam šta da kažem Igoru, razmišljam o Matijinom položaju i odnosu prema meni. Čudno, zar ne?
I: Našla si s kim ćeš.
D: DOSTA VIŠE! Šta ti je? Umišljaš si previše. Rekla sam da nemam ništa s njim i nemam. Nemaš razloga da histerišeš!
Bukvalno sam vrištala na njega jer nisam mogla više trpjeti njegove riječi.
D: Ne možeš sumnjati u moju ljubav prema tebi!
Ustala sam sa ugaone i krenula prema vratima s mislima da ću se obuti i otići, ali nisam ni stigla do vrata kada su se njegove ruke našle oko mog struka i on pribijen uz moje tijelo sa dubokim uzdisajima.
I: Samo te ne želim dijeliti.
Tiho je izgovorio par riječi, a meni su zvučile tako glasno da se svaki dio mog tijela naježio. Nije se odmakinjao od mene već je nastavio uzdisati na mom vratu. Okrenula sam se prema njemu i odmakela malo unazad da ga mogu pogledati u oči. Ruku je spustio na moje lice i pomilovao ga.
I: Malena, tko ti je ovo uradio?
Pitao je kada je prešao palcem po modrici koja se nalazila na mom licu.
I: Ja sam kretenčina! Ja nisam normalan.
Sklonio je ruku kao i pogled sa mene te se udaljio, stao kraj prozora i gledao kroz isti. Prišla sam ovaj put ja njemu i obavila prste sa njegovima i stegnula mu ruku. Nedugo nakon toga me je povukao sebi u zagrljaj i osijetila sam sigurnost kao i svaki put kada me zagrli.
I: Izvini, malena.
Poljubio me je u kosu dok sam ja sve više stezala ruke oko njega.
D: Nemoj se izvinjavati, sve je okej.
Podigla sam glavu ka gore i susrela se sa njegovim očima, ali on je ubrzo spustio usne na moje, uzvraćala sam sve dok nismo čuli zvono na vratima. Otišao je otvoriti dok sam ga ja ostala čekati u dnevnoj, ali kako se zadržao, otišla sam da vidim tko je došao i tada.

Tvoja ljubav je gorka (Završena)Where stories live. Discover now