PART TWELVE

17.9K 326 67
                                    

Danish Pov

"Sial!Sial! Sial! Sialll!" teriak Danish dengan kuat di apartmentnya. Berita yang mamanya bawakkan tadi membuat moodnya macam roller coaster.

Punggung dihepaskan di atas sofa. Tangan memicit kepala yang tidak berapa pening tu . " Oh kau nak lari dari aku? Ingat aku akan lepaskan kau?" gumam Danish dengan geram.

Tutt Tutt Tutt

Telefon ditepi tiba tiba berbunyi. Danish mengerling sepintas lalu. Tiada mood untuk melayan pemanggil tu. Namun , 1 2 4 6 kali pemanggil tu tidak berputus asa menelefonnya membuat Danish geram. Kepala yang tak pening tiba-tiba jadi pening.

'Nelydia' Nama penelefon terpapar di skrin telefon. 'Apa lah perempuan ni nak malam malam buta ni?!!' Dengan geram, Danish menjawab panggilan Nelydia tu.

" What you want?" tanya Danish kasar. Aku tengah stress ni. Memang salah time kau call aku.

" Dan , jom lepak club? Malam ni I alone. " ujar si pemanggil dengan nada halus menggoda macam kucing betina yang dalam mood "on".

" No." balas Danish laju. "Come on lah Dan. You pun mesti stress sekarang. Jomlah lepaskan stress tu. " pujuk si Nelydia tu lagi. " Lagipun esok weekend kan. Tak perlu pergi kerja. " sambung Nelydia tu.

' Susah betul nak ajak mamat ni lepak.' dengus Nelydia dalam hati.

Setelah lama berfikir, Danish terus setuju ke club. ' Dari stress sorang sorang dalam rumah baik aku lepas stress dekat club. Boleh enjoy. '

"Yeayy!! You datang Lecheroues Club ye. "

"Hmm. " Terus di endkan call tanpa menunggu balasan dari penelefon.

"Sial punya jantan. Siap kau malam ni. Malam ni kau, aku punya. HAHAHAHAHAHA!" Malam ni dia akan pastikan Si Danish tu bertekut kekalahan dengan servis tip top aku. HAHAHHAA

- Lechereous Club-

" Bro , asal ajak aku datang sini? Kau nak geli geli dengan aku eh?" ujar kawan si Danish yang duduk di kerusi pemandu tu.

" Ee tak heran aku nak geli geli dengan kau. Jijik! Dah jom keluar. Malam ni aku belanja." ujar Danish sambil keluar dari kerete Porschenya.

"Yeahhh! I love you Danishh!!! " laung kawan si Danish ni dengan kuat sampai manusia manusia yang ada dekat sana berpaling melihat mereka.

"Senyaplah bodoh. Kau lambat cancel belanja. " ugut Danish sambil berlalu masuk ke dalam club.

"Baby!! Tunggu sayanggg!!"

'Sial punya member. Jatuhkan image aku pula. ' dengus Danish.

Punggung terus dihempaskan atas sofa sambil mata meliar memandang manusia manusia yang terkinja-kinja di bawah. ' Jijik.' dengus Danish. Kau pun jijik juga datang tempat jijik ni. Hahaha.. Ketawa Danish dalam hati.

"Woi sampai hati kau tinggal aku ye. Penat aku cari kau tau. " ujar si Badrul geram.

"Hek eleh. Macam lah lama sangat kau cari aku." balas Danish.

"Excuse me. What would you like for drink master?" mencelah waiter yang datang untuk take order.

"Witwit." siul Badrul dengan gatal. Waiter yang mendengarnya terus tersenyum malu sambil mata memandang ke arah Danish.

"Beer." ujar Danish pendek sambil mata memandang skrin telefon.

"One beer.. and you master?" tanya si waiter ke arah Badrul.

"Hmm I nak you boleh?" ujar Badrul dengan suara menggoda sambil tangan menyentuh paha yang tidak tertutup dengan mana mana kain tu.

Si waiter hanya membiarkan tangan si Badrul merayap di pahanya. Dia tidak berniat untuk menangkisnya kerana itu sudah kerjanya. Lagipun dia menikmatinya. Sampai tangan si Badrul masuk ke dalam skirt ketat si waiter itu lalu menyentuh sesuatu yang lembut. "Argh..." terlepas suara lembut perempuan itu.

Devil LoveWhere stories live. Discover now