~1~

3.1K 114 42
                                    


„Jungkookie! Nepřej si mě až přijdu do pokoje a ty budeš ležet!" zakřičela na Jungkooka jeho matka. Už mu udělala snídani i svačinu do školy a čekala jen na něj. Jenže jeho nikde.

Povzdechla si a šla do jeho pokoje. Když otevřela dveře čekal ji šok. Celý jeho pokoj byl velké smetiště. Všude rozházené oblečení, papíry do školy po zemi.

„Jungkooku! Co tohle má znamenat?!" vyjekla naštvaně.

„Promiň mami, ale nevím kam jsem dal mobil." řekl Jungkook s ještě prohledal postel.

„Proboha. Chci jedno ráno, které bude klidné a ty nebudeš nic hledat." zamumlala si a Jungkook se zamračil.

„Podíval ses do koupelny?" zeptala se ho a on zakrouril hlavou. Věděla, že si Jungkook vždycky bral mobil do koupelny a vždycky ho položil někde na poličku a potom zapomněl. Takhle to bylo pořád buť si ho zapomněl na poličce v koupelni nebo si ho zaházel oblečením, když si něco vyberal do školy.

„Děkuju mami, jsi úžasná.. " vyběhl z koupelny s mobilem v ruce. Políbil svoji matku na tvář a utíkal do školy. Jeho matka se jen zasmála a začala sbírat jeho oblečení ze zemně.

Před školou ho už čekal Jimin i s Hobim.

„Připravený na poslední den?" zeptal se Jimin. Dnes byl poslední den co s nima bude učitelka matiky. Přišla se rozloučit.

„Ani ne, bude mi chybět. Vždycky mi pomáhala s matikou i když ji neumím. Věděla mi prilepšit známku.." zamumlal Jungkook a povzdechl si.

„Možná přijde nějaká jiná, která to vysvětlí lépe.. A bude taky tak hodná." dal Hoseok ruku Jungkookovi kolem ramen a rozešli se ke škole.

„Doufám. " zamumlal Jungkook. Už byly před školou. Vešli do školy a každý šel svoji cestou.

Jimin s Jungkookem do své třídy a Hoseoka čekal Yoongi před jejich třídou.


























Viem, že je veľa príbehov so školskou tématikou. Ale napadlo ma niečo trošku odlišné od iných príbehov. :)

Netuším ako bude tento príbeh dlhý.. Možno bude krátky možno trošku dlhší. To ešte neviem.

Ale dúfam, že mu dáte šancu.. :) ❤️ ❤️

Temptation [taekook] Kde žijí příběhy. Začni objevovat