~35~

1.5K 92 26
                                    


„Vidíš, říkal jsem ti, že má na tebe crush.. " vítězně se Jimin zasmál.

„Já ti tu celou dobu říkám, co mi udělal a tebe zajímá jen tohle??" odfrkl si Jungkook. Jimin se ihned posadil.

„Tak stalo se no.. Měl bys být rád!" vyjekl Jimin nechápavě. Jungkook se víc otočil jeho směrem a nechápavě pokývl hlavou k Jiminovi.

„Ahh.. Slyšel jsem, že je podle kórejských standartů je nejhezčí Korejec. Každá holka dokonce i kluk by se o něj bili." odpověděl Jimin. Jungkook překvapeně vydechl a otočil se nazpět.

„A to mu dovoluje mít úchylné narážky?" zamumlal nevěřícně Jungkook.

„Tobě by se vážně nikdo nezavděčil." promluvil Jimin a odpil si z koktejlu.

„Prostě ne, ke mně se tak chovat nebude.. Nejsem žádné použij a zahoď. Musím si dávat pozor.. "

„Šílený. Já být na tvém místě nechám se dobrovolně znásilnit klidně každý den.. " zamumlal Jimin a Jungkook vykulil oči.

„Co ti v tom brání?"

„Nejede po mě. Očividně nejsem hezkej.." smutně Jimin ohrnul spodní ret.

Jungkook zahodil dopitý kelímek do koše a nadechl se čerstvého vzduchu. Venku bylo klidné počasí po škole. Seděli před kavárnou a užívali si chvilku volna.

Najednou před kavárnou zastavilo černé luxusní auto a z něj nevystoupil nikdo jiný než Taehyung. Jungkook si ho všiml, ale on jej ne. Vešel do kavárny a za pár minut byl nazpět.

Chtěl nasednout už do auta, ale všiml si Jungkooka, který jej sledoval.
Jimin si ho všiml ihned..

„Mohl bych tě Jungkooku svézt domů jako omluvu? Samozřejmě i vás Jimine." zamumlal směrem k nim.

„Woah.. Ještě je i gentleman. Tohle jen tak na ulici nenajdeš."






























Včera nič nebolo, i know, ale pozerala som celý deň seriál a nevedela sa od neho odtrhnúť.. 🤧🥺💜...

Dnes dám jednu naviac.. Aby som ten včerajšok oplatila..😀 😀 ❤️❤️

Temptation [taekook] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora