„Co se mi tím snažíte říct?" zeptal se Jungkook.„Hmm...Máte dnes volnou hodinu?" přeskočil Taehyung jeho otázku. Jungkook se zamračil nad tím co se ptá.
„Mám?" odpověděl Jungkook nejistě. Věděl, že má volnou hodinu jen si nebyl jistý k čemu mu to je.
„Jaká hodina..?" zeptal se Taehyung a vzal nějaký sešit připomínající deník.
„Čtvrtá. Můžu vědět proč se ptáte na tohle?"
„Výborně. Na čtvrté hodině se stavte zase u mně." řekl Taehyung a hlasitě zaklapl denník a položil ho na stůl. Jungkook se neustále mračil, protože neměl ani tucha o co jde.
„Něco jako doučování. "
„Nejsou doučování a kroužky po škole?" zamumlal Jungkook. Taehyung se zasmál a odrazil se od stolu.
„Jsou, jenže něco po škole mám.. Takže vás to naučím počas školy.. " zastavil se těsně před ním.
„Je snad nějaký problém, Jungkookie?" dokonale se s jeho jménem pohrál na jazyku. Jungkookovi se zasekl dech nad tím tónem jak to řekl.
„N-Není.. " řekl Jungkook nervózně a odvrátil pohled. Taehyung se lehce usmál a zase se opřel o stůl.
„Takže sem hned po hodině, přijdeš a začneme. " zamumlal Taehyung a akorát se ozval zvonek.
„Můžeš jít. " Jungkook přikývl a pomalu odešel z jeho kabinetu.
Vůbec nechápal jeho chování. Jednou se chová drze a arogantně a potom se začne chovat zlomyselně?
Proč se chová takhle? Taky mu jednou vyká a jednou týká.. Jakoby se hrál?
Dnes celý deň snežilo.. Lenže... Sneh nikde :DD To je zázrak..
Ráno niečo málo bolo, ale potom nič.. :DD Nemôže aspoň raz snežiť keď je vonku mráz a nie keď je blato? :DD
To je tak dobré si potom rozbiť držku.
To už nechcem.. Som si minulého roku na chodníku rozbila obe kolená. Na jednom mám ešte jazvu :'))
ČTEŠ
Temptation [taekook]
FanfictionJungkook je středoškolák, který byl obětí obtěžováni, vlastním učitelem. Moc si s učiteli nerozumí a proto má strach jak to bude s jeho novým třídním učitelem a zároveň učitelem matematiky. Budou si rozumnět?