25.

1.4K 57 0
                                    

Když jsem dojela domů tak nám rodiče oznámili že celé dva měsíce nebudeme doma a že pojedeme někam na dovolenou.

Super. Odjedu někam daleko ode všech svých problémů a nebudu se muset nikomu vyhýbat a ani se s nikým stýkat.

Byli to snad ty nejlepší prázdniny v mém životě. Letěli jsme na Hawai pak do Dubaie a nakonec do Řecka. Bylo to úžasný strávit celé prázdniny někde úplně jinde.

Dojeli jsme domů pět dní před nástupem do školy, abychom se stihli s Peterem nachystat. Mrzelo mě, že jsem už skoro rok neviděla Beth a neměla jsem ani páru o tom co by s ní mohlo být, protože mi nebrala mobil a zprávy si ani nečetla. Thomas mi taky neodpovídal a mě to přišlo až moc podezřelé.

Na druhý den mi konečne přišla zpráva od Beth

"moje milovaná Heat, promiň že jsem ti neodepisovala a nebrala ti telefon. Měla jsem bouračku, a byla jsem v komatu celé dva měsíce. Teď už je mi lépe a doufám že se co nejdříve uvidíme"

Omůjbože! Musela jsem hned jet k babičce a pak rovnou za Beth do nemocnice.

Ležela tam. Vypadala tak bezmocně. Jako kdyby věděla že už z tama nikdy nevypadne. Bylo mi jí hrozně líto. Strávila jsem u ní celý den, a celý den jsme si povídali.

Byl už čas odejít. Naposledy jsem se rozloučila s Beth. Pak jsem si vzpomněla že jsem se jí zapomněla zeptat na to co je s Thomasem ale už jsem se tam vrátit nemohla.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat