39.

1.3K 54 0
                                    

Večer jsem nemohla usnout. Pořád jsem myslela na to jak mě Draco políbil. A i na to že Thomas už není mezi námi. Zase mi stékaly slzy po obličeji, a já tomu nemohla zabránit.

"tam kde něco skončí, tam něco nového začíná"

Vzpomněla jsem si na Dracovi slova. Možná odešel pro to, aby mi dal tu možnost poznat někoho jiného, s kým by mi bylo lépe, protože chtěl abych na něj zapomněla.

V tu chvíli jsem si vybavila všechno. To jak mě Harry políbil, jak mi Thomas dal jeho mikinu a pak mě políbil a i na Dracovu pusu jsem si vzpomněla.

Byla jsem zmatená. Jediný co jsem věděla bylo to, že ten komu Thomas uvolnil místo, byl nejspíš Draco. Ale já si to nechtěla připustit. I když jsem to moc dobře věděla.

"Heat? Ty nespíš?" zeptala se Herm
"nespím" řekla jsem
Hermiona se zvedla a sedla si na postel
"já vím že se něco děje Heat. Vím že pláčeš. Vím že tě něco trápí. Mě trápí to že ty jsi smutná a já nevím proč a proto ti nemohu nijak pomoct. Řekni mi to prosím"

"promiň Hermi že jsem ti to neřekla. Já tě tím nechtěla zatěžovat."
"v pořádku, ale spíš si mě zatěžovala tím že si mi to neřekla"
Pak jsem Herm všechno o Thomasovi řekla a vybrečela jsem se jí na rameni.
Byla to moje nejlepší kamarádka a od této chvíle, jsem jí věřila úplně ve všem.

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat