71.

1K 41 4
                                    

"avada kedavra!" zakřičel Voldemort směrem ke mě.

Uhla jsem a stihla jsem tohle umrtvovací kouzlo potichu zašeptat obráceně, což mělo zařídit to, abych jenom jako mrtvá vypadala.

Ještě jsem neskončila. Musím zachránit svoje rodiče i přátelé, i když vím že když jim oznámí že jsem mrtvá tak dostanou asi infarkt.

Byla jsem trochu v bezvědomí ale i tak jsem cítila že mě někdo vzal do náruče a někam mě nese. Po chvíli mi došlo že mě nese Bellatrix zpátky na hrad.

Hodila mě na nějaké odlehlé místo v hradu a vzala nějaký předmět.

"pokud tohle nevýjde, tak ty nás oživíš."

Odešla a nechala mě tam ležet. Po chvíli jsem se konečně vzpamatovala a zvedla jsem se. Nevím jak dlouho jsem tam nehybně ležela ale nejspíš to bylo pěkně dlouho.

Chvíli mi trvalo než jsem se dostala na místo kde jsem se chtěla dostat, ale nakonec jsem se tam dostala a přesně v tu pravou chvíli.

Směrem k hradu šlo spousty smrtijedů v čele s Voldemortem. Hagrid nesl v rukách Harryho. Před hrad vyšlo několik studentů i učitelů.

"Harry Potter je mrtvý!" řekl Voldemort a zasmál se.

"a jeho milovaná sestřenice Hillová taky!" viděla jsem mojí matku jak začala lapat po dechu a otec jen nevěřícně koukal. Můj bratr začal nahlas křičet a vzlykat. Voldemort a smrtijedi se mu začali vysmívat.

"přidejte se k nám, nebo zemřete."
Řekl. Malfoyovi pobídli Draca ať jde k nim. Draco šel. "aa výborně Draco"

"někdo další?"

Teď byla ta správná chvíle.

Vyšla jsem z pozarohu. "mrzí mě to ale... nikdy nebudeš mít to co máme my. Jestli si myslíš že nad námi můžeš vyhrát tak se mýlíš!" zakřičela jsem na Voldemorta

"jaktože je na živu?!?"

V tu chvíli Harry spadl z Hagridové náruče a začal po Voldemortovi  vrhat kletby. Já se k němu přidala.

Něco mě ale zastavilo. Bylo to, to, že jsem viděla Bellatrix která útočila na mého bratra.

"ty nechutná žábo, na moji rodinu sahat nebudeš! Mdloby na tebe!" zakřičela jsem na ni a rozběhla jsem se jejím směrem.

"avada kedabra!" zakřičela proti mě ale já se tomu vyhla.

"nic lepšího neumíš?" zeptala jsem se a začala na ni vrhat kletby, stejně tak jako ona na mě.

Začala jsem převažovat a nakonec.... jsem ji dostala. zabila jsem Bellatrix Lastrengovou. Teď už zbývá jen pán zla, o kterého se doufám postará Harry, ale i tak mu chci být nápomocna.

Viděla jsem jak na sebe Harry s Voldemortem vrhají kletby tak jako já ještě před malou chvílí s Bellatrix.

Chtěla jsem proti Voldemortovi zaútočit z boku ale něco mě zrdželo. Byl to jeho had. Za hadem bězěl Nevill s mečem.

"Heather!" vykřikl Nevi když mě had srazil k zemi a hodil mi ten meč.

"tak a teď to na dobro ukončíme, co ty na to ty malá zrůdo?!" řekla jsem a urazila jsem hadovi hlavu.

Viděla jsem jak si Voldemort klekl na kolena. Začal Harryho prosit, ať ho nezabíjí. Harry vypadal že ho opravdu nezabije. To jsem nesměla dopustit. Vyběhla jsem z hradu a švihla jsem hůlkou směrem k Voldemortovi.

Rozletěl se na miliony malých kousíčků a pak už snad na dobro zmizel.

Btw to kouzlo které má jenom předstírat že jste mrtvý, jsem si vymslela, nevím vůbec jestli něco takového existuje:Dd

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat