30.

1.4K 58 3
                                    

Měla jsem sto chutí jít za ním a omluvit se mu. A taky že jsem to udělala. Ptáte se proč se takových věcí nebojím? Prostě jsem taková a tyhle věci jsou pro mě snadné

"Draco?"
"hm?"
"promiň..."
"v pohodě, ty za to nemůžeš to já neměl být tak... agresivní?" usmál se.
Já mu úsměv oplatila a věnovala se dál té nudné hodině.

Nemohla jsem dovolit aby se zase stalo mezi mnou a Harrym. Zničilo by mě to. A hlavně Draca, který ke mě nejspíš choval určité city a já... já možná také ale zatím jsem si tím furt nebyla jistá.

Draco byl pohledný kluk, a byl skoro stejný jako já. Vlastně byl úplně stejný. Předevšema je arogantní a namyšlený tak jako já, zatím co u mě si vylívá city.

I po tomhle všem se z nás s Dracem stali dobří kamarádi a rozhodně jsme se spolu nikdy nenudili. Byl se mnou úplně jiný než před ostatníma.

Smál se, upřímně se semnou smál. Takhle veselýho jsem ho snad ještě nikdy neviděla, a to mi dělalo strašnou radost, protože se zdálo že jsem snad úplně první člověk na tomto světě kterýho má on doopravdy a upřímně rád.

Harrymu a Ronovi se to sice moc nelíbilo ale mě to bylo fuk, protože mě s ním bylo dobře, a jelikož se oni s ním nikdy jako kamarádi nebavili, tka ani nevěděli jaký doopravdy je. Hermioně to nevadilo, byla ráda že se usmívám. Jak s ním, tak s něma.

"jak se s ním můžeš pořád takhle bavit?" zeptal se mě vyčítavě Ron
"protože je s ním sranda a mám ho ráda i když se před vámi snaží dělat že mě nenávidí."
"ty ses do něj snad zamilovala Heather. Vždyť je to Malfoy." řekl Ron opět vyčítavě.

"on je jiný..."

he is different. Kde žijí příběhy. Začni objevovat